Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Likte veldig godt den snarveien til kartet for å se hvor bilen ligger! 8)

Det har faktisk Finn.no også, men der er problemet at det er veldig mange som ikke legger inn adresse. Jeg gjør det ikke selv heller - kun sted. Dette ser jeg er en svakhet på motorvogn.no også. Ligger ikke gate inne får man ikke opp "Vis i kart". Når man browser annonser er som regel det viktige å vite hvor i landet bilen befinner seg, ikke nøyaktig på hvilken adresse den står. Et forbedringstips fra meg.

Min bønn er en check box for eu godkjent!

Autodb.no har dette - men hva betyr det egentlig? De fleste biler er EU-godkjent en gang i tiden. Er det 1 mnd igjen til godkjenning, kvalifiserer den da til å merke av "EU-godkjent"? hva med 5 mnd igjen? 1 år igjen? Synes det er bedre å ha link til Vegvesenet slik det nå er, så kan man sjekke selv. Alternativt et felt for når bilen skal til EU-godkjenning.

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Likte veldig godt den snarveien til kartet for å se hvor bilen ligger! 8)

Det har faktisk Finn.no også, men der er problemet at det er veldig mange som ikke legger inn adresse. Jeg gjør det ikke selv heller - kun sted. Dette ser jeg er en svakhet på motorvogn.no også. Ligger ikke gate inne får man ikke opp "Vis i kart". Når man browser annonser er som regel det viktige å vite hvor i landet bilen befinner seg, ikke nøyaktig på hvilken adresse den står. Et forbedringstips fra meg.

Min bønn er en check box for eu godkjent!

Autodb.no har dette - men hva betyr det egentlig? De fleste biler er EU-godkjent en gang i tiden. Er det 1 mnd igjen til godkjenning, kvalifiserer den da til å merke av "EU-godkjent"? hva med 5 mnd igjen? 1 år igjen? Synes det er bedre å ha link til Vegvesenet slik det nå er, så kan man sjekke selv. Alternativt et felt for når bilen skal til EU-godkjenning.

Eller en boks der det står EU-godkjent til: xx.xx.xxxx

Og det er noe man er nødt å skrive inn! Man kan også hake av på "Ikke godkjent".

Skrevet

Siste forslaget støtte jeg!

Ser ut til å være en bra side.

Men det er da reklame der, ikke at den er i veien da.

Skrevet
Eller en boks der det står EU-godkjent til: xx.xx.xxxx

Og det er noe man er nødt å skrive inn! Man kan også hake av på "Ikke godkjent".

Det er en unødvendig funksjon så lenge folk legger inn registreringsnummer - det er jo allerede link til godkjenningsdatabasen til Vegvesenet der man får opp disse dataene.

Skrevet
men norges beste bmw forum!!! e30klubben.net.. har du gått dlipp av att det er www.bimmers.no lr?? ;)

Står vel norges beste E30 forum, Kjell Rune :) norges beste BMW-forum er å blir bimmers.no :wink:

Håper motorvogn.no blir flittig brukt, da jeg er møkk lei autodb å deres useriøse annonser. tviler på de har noen form for sjekk av annonsene i det hele tatt, manuelt eller automatisk. :roll:

Skrevet

jeg skal ærlig innrømme jeg ikke gadd å titte rundt på sida. av en grunn:

første inntrykket av en nettside gjør ALT i mine øyne. og dette var virkelig bra. lettvinn oversikt ogryddig side.

Skrevet

Beklager at jeg ikke har svart deg enda. Jeg får så mye slike spørsmål om alle slags nettsteder at det gjøres enkelt - reglene gjelder for alle. Prisen for link på høyresiden er allerede nesten gratis.

Sidene her ligger nå tross alt godt over 200.000 besøkende i måneden (12-15 mill hits), og det er få norske nettsteder som kan bimmers valuta for pengene i form av en gjengjeldslink. En annen side av det hele er jo det at mer besøkende gir meg mer jobb. Veldedigheten min stopper derfor ved å drive disse sidene gratis, og ikke minst arrangere banetreff ol. fra egen lomme.. :?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...