TJ Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Supert! Akkurat i rett tid! 2 stk er bestilt og betalt fra meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Bestilt og betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 SUUUPERT! 4stk bestillt og betalt! :bmw: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Det ser ut som vestene får bein å gå på - og bra er jo det! Alle som har betalt via Paypal får vestene avgårde i morgen. Bankinnbetalinger får jeg ikke innregistrert før i morgen kveld, og de vil dermed bli sendt tirsdag. Forsvinner alle vestene i full fart nå bestiller jeg opp flere - det kan da tenkes at det dukker opp S og XXL også. Har noen behov for XXXL kan dere alltids sende meg en PM så sjekker jeg opp muligheter. PS: Husk at vestene skal være store nok til at de kan tas utenpå tjukke jakker og kjeledresser om man står ute i snøføyka og skal bytte hjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Bestilt og betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hvor stor er stoffposen ca?, Må finne en ideel plass Hmm, ja, skulle jo lagt mobilen ved siden av.. Men hvis du ser på bildene på første side, så ser du BMW-logoen gjennom stoffposen. Det er den samme som er på ryggen på vesten. Vesten på bildet er en M. Det gir deg kanskje litt idé om størrelsen på posen? Når den ligger helt løst er den ca. 20x16x3cm. Men du klarer å klemme den rimelig flat, og evt. brette den om nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Da har jeg bestilt og betalt (nettbank) for to stk vester. Regner med betalingen via nettbank blir registrert i morgen siden klokken er etter 12 nå. Gleder meg til pakkene dukker opp i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimern Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Da har jeg bestilt og betalt 2 stk jeg å gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Bestilt og betalt her og.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 1 bestilt, 1 betalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Da er 1 bestilt og betalt vi paypal for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Flotte greier..en stk bestilt og betalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Da er alle PayPal-bestillingene fra i går sendt avgårde - med det som må være Norges peneste postdame.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Bestilt 1 stk i XL og betalt idag med PayPal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Da er alle PayPal-bestillingene fra i går sendt avgårde - med det som må være Norges peneste postdame.. Kate det da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå