Gå til innhold

Refleksvestene er klar!

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må jeg nok oppom deg en tur å få kjøpt meg en slik vest =)

Ja Gunnar! For oss som bor i nærheten av deg, er det like greit at vi kommer opp til deg eller møter deg i omegn?

Eller vill du ha handelen gjennom shop'n? Jeg ønsker å kjøpe 4 stk, 2 barn og 2 voksen :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M/L går nok begge greit. L er sikkert greit om du må ha den over en jakke el.lign.

Steffan & co, vi kan vel få ordna et eller annet, men portokostnadene er nå ikke stort mer enn bensinen du bruker på å kjøre til meg.. ;)

Men vi har et lite problem, det er snart ikke vester å oppdrive lenger. Min leverandør (trykkeriet) er helt tom, og de sliter med å få tak i flere vester fra produsent. Får nærmere informasjon om dette i løpet av morgendagen, så får vi se hvordan det går. Foreløpig har jeg til de fleste som har bestilt nå, men det varer ikke lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M/L går nok begge greit. L er sikkert greit om du må ha den over en jakke el.lign.

Steffan & co, vi kan vel få ordna et eller annet, men portokostnadene er nå ikke stort mer enn bensinen du bruker på å kjøre til meg.. ;)

Men vi har et lite problem, det er snart ikke vester å oppdrive lenger. Min leverandør (trykkeriet) er helt tom, og de sliter med å få tak i flere vester fra produsent. Får nærmere informasjon om dette i løpet av morgendagen, så får vi se hvordan det går. Foreløpig har jeg til de fleste som har bestilt nå, men det varer ikke lenge.

Den er grei Gunnar, bestiller i shop'n jeg da! Ser også at du kun har barnestr. igjen nå, så da venter jeg med å bestille til du har fått inn voksenstr. igjen :P .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får nok vite litt mer i løpet av dagen om når flere kan dukke opp. Det er rett og slett store problemer med å få tak i vester til trykk.

Ellers må jeg rette meg selv litt lenger oppe angående størrelsene på posene - har oppdaget at det er litt forskjellig størrelse på posene etter hva slags størrelse vesten er. Trykket er også større jo større vesten er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desverre ser det også dårlig ut for fremtiden. I følge trykkeriet snakker vi over påske før produsent kan få sendt opp mer. Det er skåltomt. Men han jobber med å skaffe andre leverandører, så vi får se hva det leder til. De gir beskjed så fort de finner ut noe.

Jeg får sannsynligvis inn Small, og kan få inn oransje vester, men det er en annen type - de er litt kraftigere i stoffet og vil koste noe mer. Er det interesse for oransje også, eller vil de fleste vente på gule?

Er det forresten noen som har fått vestene sine i dag? Alle PayPal-betalte ble sendt med A-post i går, alle bankinnbetalte gikk i dag. Alle som var registrert innbetalt med PayPal eller bankinnbetaling før kl. 22.00 i går kveld skal ha pakke® på vei. Men jeg har mange som forsatt står ubetalte, så har dere vært trege med betalingene slik at de kommer inn i dag er det ikke sikkert alle får i denne omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...