Gå til innhold

Slett

maxis
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

hehe vi har da tarjei som byttet hele bakskjermene når han breddet e46´n til faren.. så og dra alle under en kam er vel rimelig feil.. og 30m3 som er bredda er vel som oftest no rieger piss lr da den gamle til helge vik sin som var breddet i tyskland av stål.. er det mye sparkel på den volvoen lr?? lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har eit poeng med "bredda" bmw'er som bare er dratt ut litt i skjermen, det er IKKJE fint, og harmonerer som sagt ikkje... men breddinga på den volvoen der er heller IKKJE noke fint, e30 m3 breddinga er ikkje noke "benk i parken" fordi der er ellers heile bilen stram og firkanta i linjene, så breddinga harmonerer med resten av bilen... sjå f.eks e46 m3, den har bredding som harmonerer med resten av bilen.. veit eg bruker ordet harmonerer mangen ganger i teksten, men var den beste måten eg greide å forklare poenget mitt på, en fyllasjuk søndagsmorning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe vi har da tarjei som byttet hele bakskjermene når han breddet e46´n til faren.. så og dra alle under en kam er vel rimelig feil.. og 30m3 som er bredda er vel som oftest no rieger piss lr da den gamle til helge vik sin som var breddet i tyskland av stål.. er det mye sparkel på den volvoen lr?? lol

En av få virker det som da. :wink:

Mye sparkel? ikke gjort et eneste snitt i ytterplata på døra da.

Og kun et snitt i skjermen..

Jeg er vel ikke den eneste med dette synspunktet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har eit poeng med "bredda" bmw'er som bare er dratt ut litt i skjermen, det er IKKJE fint, og harmonerer som sagt ikkje... men breddinga på den volvoen der er heller IKKJE noke fint, e30 m3 breddinga er ikkje noke "benk i parken" fordi der er ellers heile bilen stram og firkanta i linjene, så breddinga harmonerer med resten av bilen... sjå f.eks e46 m3, den har bredding som harmonerer med resten av bilen.. veit eg bruker ordet harmonerer mangen ganger i teksten, men var den beste måten eg greide å forklare poenget mitt på, en fyllasjuk søndagsmorning :)

Vel,bredding på den svensken der er vel penere enn enhver glassfiberhjulbue en får kjøpt til en bimmer. :wink:

Orginal e30 m3 bredding nei,på den jeg mente var den orginale breddinga dratt ut en hel del så det så ut som en kasse som stakk ut av skjermen..lekkert :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan kun c for meg en ting med den volvoen jeg og det er att baklysene kommer til og c veldig snodig ut når man bredder hele skjermen så masse og bakenden blir som før..

det er veldig mang som stålbredder bilene sine i bmw miljøet og men noen har da f.eks brukt tang og bare brettet ut kanten. dette er vel ikke akk utstillingsbiler for og si det slik...

valsinga på min gamle 31_1600.jpg

synest jeg passet seg perfekt. på min første e30 flyttet vi opp og ut hele skjermbuen og sveiste inn nye buer bak.. så det er forskjell på hva folk prioriterer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjell rune, de som bredder med tang og hammer er vel dei som satser alt på å showe litt på bane... tarjei flytta jo baklyktene og lenger ut og for att det ikkje skulle sjå teit ut.. har du bilder av der tarjei bredder e46 med m3 bredding? såg han solgte en masse m3 deler og en del orginal e46 kaross deler, så eg skjønte jo tegninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

folk som bredder med hammer skal jeg ikke si noe på for de som kan det... det blir svinaktig bra....

her er noen bilder fra tarjeis bygg.

cimg2742tu5.jpg

cimg2744ky7.jpg

cimg2764qe3.jpg

denne har vel og fått bredere baksjermer detta er da blin til dama til tarjei.. ;)

cimg2593ly5.jpg

ingen tvil denne gutten kann jobben sin.. han har vel også ett værskted fult i flinke karer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å valse og å ødelegge skjermene da.

Husker ikke hvor jeg fant bildene,men var div e36 som så ut som om de hadde mista hjula i stor fart.

Stakk langt utenfor bakfangern og. 8)

Liker ikke personlig at felgene stikke utenfor selve bilen og at det stikker ut en liten hjulbue "rett ut" ifra skjermen.

Er vel dette mange drømmer om:

2004_05_15_milovice_150504_e30_wide_wheels_net_div-x_0.jpg

2004_05_15_milovice_150504_e30_wide_wheels_net_div-x_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på å valse og å ødelegge skjermene da.

Huser ikke hvor jeg fant bildene,men var div e36 som så ut som om de hadde mista hjula i stor fart.

Stakk langt utenfor bakfangern og. 8)

tittel: kan ikke folk med bmw og bredde biler\skjermer....

det var den jeg ville frem til att var en veldig dårlig overskrift...

noen som har bmw kan rett og slett ikke og bredde bilene sine hadde vel passet bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bmw kan rett og slett ikke og bredde bilene sine hadde vel passet bedre... og "noen" burde utheves ;) synst maxis gjekk personli til angrep mot alle bmw'er med bredda/valsa skjermer, no når han la ut det der bildet der, er eg overbevist, det der er jo en helt klar overdrivelse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Piss:

2090227_22_full.jpg

2090227_24_full.jpg

Ellers så synes jeg alle av dagens volvoer som er i produksjon har "widebody" design element i seg. Der man bygger ut hjulbuen med stramme linjer.

Haha! se der ja.

Et typisk skrekkesksempel,oftest sett på bmw faktisk :?

Det der er akkurat hva jeg mener,en diger fæl hjulbue.

Skikkelig ille den der ja,er gla det ikke er mange av de der gitt.

Godt ekselmel på "ditsatt" hjulbue: (Tegning bare men)

BMW%20Widebody%20-%20Vexel.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...