panasync Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Hmm, tror også jeg skal ha liggende en liten IC til 745, og sikkert til en Fiat Croma Turbo... Er nok ikke strøkne utseendemessig, men de virker Bud?
berntsen Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 snakke me fiat omtrent uno size turbo her eller er det liten lastebil ? Er det en Uno turbo blir nok det en del hakk for lite.
panasync Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 snakke me fiat omtrent uno size turbo her eller er det liten lastebil ? Er det en Uno turbo blir nok det en del hakk for lite. Snakker fiat Croma turbo 2.0ie, samme bile som Lancia Thema turbo 2.0ie http://homepage.mac.com/dorichan/thema/ ... rbo16v.jpg
berntsen Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 Snakk om blinde lesing av meg her da.. Sorry. He he.. men er vell fremdeles beregna på litt for lite flow.
panasync Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Faktisk cirka samme størrelse som den BMW 745i ICèn jeg har liggende
berntsen Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 Skal gi d ein tanke eg så får me sjå. Eg får sikkert pakker i morgen med bremser og det som trengs for å få bilen gjennom eu godkjenning. Så når skiletene henger så fint på bilen skal eg begynne på turbo konventeringen.
Frode_E30 Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 når du har ca 1000cc tilsammen fra alle dysene vil du kunne ha ca 200hk. Altså: ca 500cc per 100hk..
berntsen Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Takker for den opplysningen:) Nåken som vett kor store dyser som sitte orginalt i gammel m30 3.2 liter da?
Frode_E30 Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Alle dysene fra den store sekseren er vel like, altså ca 180cc.
panasync Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 Uten å være sikker, mener jeg at dysene til M30 er 0 280 150 201, som er lav-ohms dyser på 247cc.. Har slike liggendes, og de kommer ihvertfall fra en 633csi motor Det er forøvrig samme dysene som brukes på BMW E30 M3
berntsen Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Eg har jo dysene eg også men da kan eg jo kjøre en del hk med dei orginale også då.
Frode_E30 Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Dysene fra 535 er på 180cc, og da er ikke de på 3.2 247cc!!
panasync Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Dysene fra 535 er på 180cc, og da er ikke de på 3.2 247cc!! Da må de være fra 745 turbo..men mente på de ble demontert fra en 633csi. Men har også tatt dyser fra en 745i, så kan være de er blitt blandet litt Men uansett er det oppført 280 150 201 til M3 også.. Å etter http://www.injectorcleaning.co.uk/flow.htm er de 247cc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå