Gå til innhold

Noen interesse for M50 kompresorkit? VURDERER å selge

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lufter tanken med å kanskje selge kompressorkittet jeg har liggende til bilen. Er et kit tilpasset M50motorer av merket rotrex. Kjøpte det brukt i høst (gått 17.000km), har montert men ikke kjørt med det. Demonterte det før vinteren og planen er å montere igjen til våren.

Medfølgende:

-Kompressor

-Intercooler

-Rør og slanger tilpasset

-Dumpventil

-MF2 tillegssprut

-Slangeklemmer

-Oljekjøler og slanger

Kjøpte dette komplett av Wolfie her på forumet.

NB: Som sagt IKKE bestemt meg for å selge det.....

Pris: 17000.-

Skrevet

Vet ikke om M52 har samme utforming på adapteren som M50 har, men tror det skal være det samme. Du kan lade på det du vil, men 0,4-0,5 er vel det normale på denne type kompressor og orginal motor, det var ihvertfall planen min. På 150hk får du da ca. 215hk. På 170hk får du ca. 240hk osv....

Skrevet

Må selge samlet, har ikke bruk for det hver for seg, vanskelig å få solgt det da. Selger for 17000.- i såfall, men har fortsatt ikke bestemt meg. Nytt koster bare komoressoren i overkant av 30000.

Skrevet

ja legger inn 14lapper . siden det har gått gjennom generasjoner av folk hehe:) blir jo slitt avogpå avogpå biler:) riper+ løse ldninger,reim blir slitt++

so da starta eg der..

Skrevet
ja legger inn 14lapper . siden det har gått gjennom generasjoner av folk hehe:) blir jo slitt avogpå avogpå biler:) riper+ løse ldninger,reim blir slitt++

so da starta eg der..

Dette er noen av de dummeste innleggene jeg ser, totalt unødvendige når selger sier at 17k er minimum. :evil:

Skrevet

so da starta eg der..

Dette er noen av de dummeste innleggene jeg ser, totalt unødvendige når selger sier at 17k er minimum. :evil:

Det er lov å prute vel. :twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...