Ivanrogov Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hei. Ser etter ROSA basskasser med sub som også er rosa. Mener jeg har sett dette en plass? Er fruen som har lyst på noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hei. Ser etter ROSA basskasser med sub som også er rosa. Mener jeg har sett dette en plass? Er fruen som har lyst på noe slikt øhm, fruen min også har lyst på sånn!! eller er dette bare en unnskyldning for deg selv!? er en ærlig sak det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwfanatic Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 hahaha.. dette må jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Hehe.. Er ingen dårlig undskyldning. Ingen som vet? Bare jeg som har sett de subbene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Er vel ikke noe alla dette du mener? eller dette? Ser i allefall...ehm..veldig spesielt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 HAHA. VELDIG likt. Men var en litt mer 4kanta versjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 det øverste elementet så jo faktisk litt morsomt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
frodekrs Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 meiner på jeg såg noe slikt her en dag: http://www.netthandelen.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 den helt rosa med svart merke inni var jo veldig pen å bra gjenomført synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet Mars 2, 2007 Share Skrevet Mars 2, 2007 har oxo sett sånn.. så det i et bil blad til en kompis.. vet ikke hvor man kjøper dem da, men finn navnet på suben og google Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 http://www.morel.no/ Årets mest feminine nyhet kommer fra InPhase ENDELIG er det kommet bilstereoprodukter rettet mot den kvinnelige delen av bilstereo-tilhengerne. Da sjefsdesigner Sarah Alcott kom på idèen om en feminin serie med bilstereoprodukter slo det virkelig an hos alle hos InPhases utviklingsteam. Over 60 basselementer ble testet ut for å kunne spille sammen med kabinettene som ble utviklet. Du kan lese mer om produktene i vår nettbutikk. Prisen på XTP10 er kr.2.298,- En slik en du er på jakt etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 haha. Akkurat den der ja. Må vel kjøpe da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 For noen som liker rosa så blir vel dette "fint"...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 knæsj den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn Skrevet Mars 30, 2007 Share Skrevet Mars 30, 2007 den nederste kassen(FLI) kom i begrenset opplag i fjord.... men det er ikke bare de rosa kassene som er fete fra FLI... har hørt de fleste av ferdig kassene deres som går fra; singel 10" til twin 15"... skjekk ut: www.fliaudio.co.uk... samme folka produserer også VIBE(www.vibeaudio.co.uk) vibe spiller helt rått!!! og er min favoritt.....bare se demo bilene deres;Lamborghini, MB ml55amg, "judge dredd"(bilen fra filmen) og hengern på en semi;) er bare helt rått!! skal selv ha vibe i min e-36 cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå