Hanzo/// Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 heisann, har nettopp bestilt denne felgen inn til meg og skal ha den på en e34, eller en e39. tror dere at dette blir suksess eller? blir i 19" tror det blir stilig på e34 nå som den er nylakkert og greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg sier suksess Hvor breie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjerstad Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Skikkelig fet felg med svææær polerkant! Hvor kjøpte du disse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Dem så bra ut Tror nok det kommer til og gjøre seg godt på E34 ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ser lovende ut. Legg ut bilde når du får dem på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Dette blir nok meget bra, kantfelger er ett must på 5-serie . Hvor brede blir de, 8,5 & 10"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 bredden er jeg ikke sikker på. mest sansynligt 8,5 9.5. eller 10 dette er helt nye felger i år og så langt vet jeg ikke om noen andre som har bestilt disse, jeg har bestilt gjennom jobben, solberg dekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 ÅÅ blir sikkert sykt kult Legg ut bilde når du får dem på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hav Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hei Nydelig valg av felger med den kanten.. så tror jeg nok du ikke vil bli skuffet. Legg ut bilder når felgene er på bilen.. vi gleder oss vi også mvh Hav Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RH-Racing Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Ligner ganske mye på Asa Ar1. Men Asa har bare 8 doble eiker. Pene felger... Men blir vel litt forskjell i Bredden på kanten hvis det blir 8,5" eller 10". Sleng opp bilde når du har de på bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanzo/// Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 ok skal få opp bilde når jeg mottar dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå