glenn.G Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 alt av bremser og fjær ben manuell bakaksel og automat mellom aksel. abs komplett grått intriør -dør sider solgt forstilling aut kasse med dårlig lammeller høyre blinklys 15" melber felger bremse kraft forsterker bagasje, tennings lås med nøkkel sving hjul til automat komplet ratt stamme automat pedalsett bensin pumpe bære broer +++ps. delene kommer fra en sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 du har vell ikke rammene til dørhåndtakene? innvendig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 alarm eller fjernstyrte låser på denne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Har du noen hvite blinklys? foran, siden eller bak? Eller effektanlegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 du har vell ikke rammene til dørhåndtakene? innvendig.. jeg mener jeg skal ha noen av de igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Har du noen hvite blinklys? foran, siden eller bak?Eller effektanlegg? har høyre blinklys foran bare.har ikke effekt annlegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 alarm eller fjernstyrte låser på denne da? desverre det har jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waldez Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Har du hjerne nr 0 261 200 405 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Har du hjerne nr 0 261 200 405 ? hjernen solgte jeg med motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirikhand Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 har du servo pumpa? pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 har du servo pumpa? pris? den er solgt. har bare det som står i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyE36 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 hva skal du ha for de rammene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 LMM. hvilken stand? brukt åpent luftfilter? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kukkhue Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 lednings sett /m rele og bryter for grøfte lys. Har du? pm i såfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 hva skal du ha for de rammene da? gi bud. men jeg skal ta å sjekke hvor mange jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå