Gå til innhold

BMW 6 serie

conix
 Share

Anbefalte innlegg

Har også et 645csi prosjekt. Kjøpte den 2004 og avskilta den om høsten og startet rustsveis og overhaling. 45 motoren er overhalt med PFP kam og nye bolter og 3lags pakning. . Jobber med å få den godkjent og har fått go for det hvis eg kan bevise at karosseriet tåler dette. Altså det samme som en M635csi. Håper den er klar til sommeren. Akkurat nylakkert og snart ferdig montert.

635csiaturbozu1.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmw pat sin 6`er var jo bare nydelig da! :D

Drømmen min er jo en E24, helt orginal, med senk, store fine felger, M6 fanger fremme, hvite blink, røde baklykter, sort sportskinninteriør, manuellgir og en GODT trimma 745 motor.. Det er drømmen!

Hmm, snakker vel litt mot deg selv vil jeg da påstå.. :D

Hehe.. du tok meg der ja..

Orginal av utseende mente jeg..

Også bare få på senkesett, røde og hvite blink og annen motor, ellers orginal stort sett.

Disse bilene trenger ikke styling for å se pen ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei into. velkommen. fin 6'er du har! den er jeg nødt til å få se en deg. hvor i hardanger bor du henne. hvor langt er du kommet på prosjektet ditt. har lyst en dag å prøve å samle flest mulig 6'ere en dag.. utfra bildene har du en etter 82 modell og kan få kjøpt m5\m6 lettvekts understellsdetaljer fra usa for rundt 500 dollar..

Mitt prosjekt begynner å se lys i tunnelen og har beskrevet den under prosjekter.

lakkering i april tenker jeg.. på veien rundt begynnelsen av mai er målet.. vi får se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, takk for velkomsten. Har holdt på siden høsten 04 med restaurering. Går litt i rykk og napp. Sveist veldig mye og bilen er nylig lakkert igjen i orginalfarge. Motor er montert og bilen prøvekjørt uten vinduer og seter i. Tar mål av meg å få den på veien i løpet av sommeren. Den konkurerer litt med båtlivet som starter rundt påske. Holder forresten til i indre Hardanger, mellom Odda og Kinsarvik. Er du i distriktet ta kontakt..

BMW635ppussing058.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...