BalleKnalle Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Må bare si meg enig med resten her.... nydelig bil bmw pat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 TCCW skrev hva heter fargen på bilen til bmw pat? Sweet Standox Liquid Silver lakkert på sølv bunnfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 TCCW skrev hva heter fargen på bilen til bmw pat? Sweet Standox Liquid Silver lakkert på sølv bunnfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
into Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Har også et 645csi prosjekt. Kjøpte den 2004 og avskilta den om høsten og startet rustsveis og overhaling. 45 motoren er overhalt med PFP kam og nye bolter og 3lags pakning. . Jobber med å få den godkjent og har fått go for det hvis eg kan bevise at karosseriet tåler dette. Altså det samme som en M635csi. Håper den er klar til sommeren. Akkurat nylakkert og snart ferdig montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
into Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Noen bilder til fra før restaurering startet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 bmw pat sin 6`er var jo bare nydelig da! Drømmen min er jo en E24, helt orginal, med senk, store fine felger, M6 fanger fremme, hvite blink, røde baklykter, sort sportskinninteriør, manuellgir og en GODT trimma 745 motor.. Det er drømmen! Hmm, snakker vel litt mot deg selv vil jeg da påstå.. Hehe.. du tok meg der ja.. Orginal av utseende mente jeg.. Også bare få på senkesett, røde og hvite blink og annen motor, ellers orginal stort sett. Disse bilene trenger ikke styling for å se pen ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Disse bilene trenger ikke styling for å se pen ut Det har du helt rett i... for den stylinga som finnes til de ser helt forjævli ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 7, 2007 Share Skrevet Mars 7, 2007 Altså det samme som en M635csi. Har du lagt noen plan på hvordan du får til det?? Er ikke dette også opprinnelig en E12 basert 6-er som er ombygd med ny typen utseende og understell?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conix Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 hei into. velkommen. fin 6'er du har! den er jeg nødt til å få se en deg. hvor i hardanger bor du henne. hvor langt er du kommet på prosjektet ditt. har lyst en dag å prøve å samle flest mulig 6'ere en dag.. utfra bildene har du en etter 82 modell og kan få kjøpt m5\m6 lettvekts understellsdetaljer fra usa for rundt 500 dollar.. Mitt prosjekt begynner å se lys i tunnelen og har beskrevet den under prosjekter. lakkering i april tenker jeg.. på veien rundt begynnelsen av mai er målet.. vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
into Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Hei, takk for velkomsten. Har holdt på siden høsten 04 med restaurering. Går litt i rykk og napp. Sveist veldig mye og bilen er nylig lakkert igjen i orginalfarge. Motor er montert og bilen prøvekjørt uten vinduer og seter i. Tar mål av meg å få den på veien i løpet av sommeren. Den konkurerer litt med båtlivet som starter rundt påske. Holder forresten til i indre Hardanger, mellom Odda og Kinsarvik. Er du i distriktet ta kontakt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conix Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 hei igjen.. vil ikke virke helt dum her men er ikke sinnsykt datakyndig.. hvordan klarte du å legge til bildene på den måten her.... har lurt fryktelig på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Hei alle eiere av 6 seirie.... BMWCCN/02/CLASSIC søker 76 - 82 E24 Org. 6 serie til utstilling på Ekeberg 5 mai på 02/classic stand... Ring 45456131 for vidr formiddling Mvh Marianne og Odd ... mdlnr 491 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
into Skrevet Mars 11, 2007 Share Skrevet Mars 11, 2007 For å legge ved bilder kan du ved å registrere deg på eksempelvis http://s170.photobucket.com/ lage din egen web foto album. Du laster der opp de fotoene du vil ha ut i foraet. Når bildene ligger der får de en IMG Code som du kopierer og limer inn i meldingen du skriver. Hvis du fortsatt lurer send en PM så kan vi ringes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conix Skrevet Mars 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2007 hei igjen.. takk for tipset! skal prøve det neste gang.. sjekk innom senere og se om det funket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå