Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja, jeg skal si fra med en gang! :wink: Ehrm, bilforumet, hva er det? Er ikke så veldig kjent med diverse bilsider på nettet.. :oops:

fine greier :D

hehehe, nei da har du nok ikke vært på bilforumet.net nei :wink: er ei bra sie, men nå driver dem å bytter server å greier, så den er nede for tida.

har du hatt bmw diesel noen gang?

Skrevet

Nei, dessverre, har bare hatt BMW-er med bensinmotor, den første var en 518i(E28), så en 318i(E30, den verste mandagsbilen jeg har hatt noen sinne), derpå en 318i(E36) og til slutt den jeg har nå. Innimellom har jeg hatt 3 Scorpioer og en MB W124 230E, men det snakker vi ikke høyt om.. :lol:

Skrevet
Nei, dessverre, har bare hatt BMW-er med bensinmotor, den første var en 518i(E28), så en 318i(E30, den verste mandagsbilen jeg har hatt noen sinne), derpå en 318i(E36) og til slutt den jeg har nå. Innimellom har jeg hatt 3 Scorpioer og en MB W124 230E, men det snakker vi ikke høyt om.. :lol:
hehehe, har hatt så mange biler at jeg orker ikke å ramse dem opp, volvo,opel,ford,van,bmw,mazda,mb osvmen disse snakker vi heller ikke høy om, hehehe

kjører en mb 200d nå, til jeg har fått ordning på min tds, har også en 525 24V, men den må rettes :(

derfor jeg lurte på om du hadde hatt diesel er fordi jeg er på utkikk etter en billig 525TDS delebil, hehehe

åsså lurer jeg på om bunnpanna fra en M50 motor kan passe på min M51 motor, hehe

Skrevet
Sånn ja, det vet jeg dessverre ikke, hiv inn et spørsmål på Teknisk-forumet, er sikkert noen her som vet. :)
hehehe, d har jeg gjort for et par dager siden eller no :wink: så vi for se :) huff har vel ødelagt salgstråden din nå :(
Skrevet

Hei. har en -91 535ia.

Den liker best å blåse varmt på venstre side selv om man skrur over til kald luft.

Min bil er uten a/c, (og kupefilter tror jeg).

Er det da de delene du selger jeg trenger for å få dette bra?

Passer dette min bil?

Skrevet
Hei. har en -91 535ia.

Den liker best å blåse varmt på venstre side selv om man skrur over til kald luft.

Min bil er uten a/c, (og kupefilter tror jeg).

Er det da de delene du selger jeg trenger for å få dette bra?

Passer dette min bil?

dette burde da passe ja :D
  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...