unitrack Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg var å kikket på denne igår, noen som kjenner til bilen? Bilen verd 120 000.-? Det jeg fant av feil på bilen var bla rust dvs plasser, ikke i noe bærene! knust frontlykt, bilen må lakkes, så ut som hund og katt hadde slås over hele bilen. innvendig så var stoler og dvs veldig slitt! link til annonsen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1400427 Hva er folkets mening? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Den ser jo bra ut Det jeg ikke likte var rattet og den ekstra turtallsmåleren Er den godkjent? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Så ut som en grei vinterbil det hehe Men stygt med den eksta turtelleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Bilen har kjørt rundt med en seidl front i det siste, vet ikke om han har byttet tilbake til m3 eller om han bare har lakkert denne. Bilen er også vært kollisjonskadet foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitrack Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 ja bilen er godkjent! noen flere synspunkter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Æ sveisa inn ett nytt demper tårn på ventstresia bak der for nånn år sia.. Trur æ villa sjekka den nøye, den va sliten da å en del biligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Eu-godkjent? Eller godkjent ombygd? Når min bror hadde den der var den godkjent ombygd til E30M3, men ikke med den motoren der... For å være litt forsiktig, så må jeg ta utgangspunkt i at den som eier den nå evt har gjort det. For forrige eier gjorde det ikke såvidt meg bekjent. Vet ikke hvordan de som hadde den ETTER Brutter brukte den, men man har jo hørt og sett litt av hvert kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Den ser jo bra ut Det jeg ikke likte var rattet og den ekstra turtallsmåleren Er den godkjent? sjekk hva turtellerene står på, den store på ca 900, den lille på masse mindre, den lille er da til 4`er motor... sikkert org m3... den store justert til 6`er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Den ser jo bra ut Det jeg ikke likte var rattet og den ekstra turtallsmåleren Er den godkjent? sjekk hva turtellerene står på, den store på ca 900, den lille på masse mindre, den lille er da til 4`er motor... sikkert org m3... den store justert til 6`er... Det har du sikkert rett i Men det må jo gå an å kjøpe M3 instrument Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 120.000,- hørtes ut som mye penger for den bilen der.. Etter beskrivelsen din så trenger den jo en helrenovering, og slikt koster!!! Eller vent litt, 120.000,- er i mine øyne en SINNSYK pris for den bilen der!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Den ser jo bra ut Det jeg ikke likte var rattet og den ekstra turtallsmåleren Er den godkjent? sjekk hva turtellerene står på, den store på ca 900, den lille på masse mindre, den lille er da til 4`er motor... sikkert org m3... den store justert til 6`er... Det har du sikkert rett i Men det må jo gå an å kjøpe M3 instrument det går sikkert an, feks ta ett fra en E36 m3, modde det inn i e30 huset... mye finere det enn å ødelegge bilen med en japse turteller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
unitrack Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Okay, hmm så dette er allså ikke en bil til prisen ? Etter planen så skal jeg bytte med han, han får min Audi a4 1.8t lemo og jeg får han sin m3 pluss 20k ekstra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Når jeg så denne annonsen første gang tenkte jeg at denne bilen må være rimelig rævkjørt.. Tror ikke jeg ville engang vurdert, med mindre jeg fikk den svært billig.. Ligger jo endel andre billige e30 m3 til salgs som er betydelig finere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Tror du kan finne en E30 M3 som er mye finere til den prisen. Har sett denne bilen en del ganger her i by`n, det er ikke akkurat en bil jeg ville gitt så mye for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Mener denne bilen er diskutert her før - var den eid av en eller annen reality-deltaker fra Trøndelag? Bonderomantikk el no sånt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå