Gå til innhold

Noen som kjenner til denna m3,en?

unitrack
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg var å kikket på denne igår, noen som kjenner til bilen?

Bilen verd 120 000.-?

Det jeg fant av feil på bilen var bla rust dvs plasser, ikke i noe bærene!

knust frontlykt, bilen må lakkes, så ut som hund og katt hadde slås over hele bilen. innvendig så var stoler og dvs veldig slitt!

link til annonsen http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1400427

Hva er folkets mening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eu-godkjent? Eller godkjent ombygd? Når min bror hadde den der var den godkjent ombygd til E30M3, men ikke med den motoren der... For å være litt forsiktig, så må jeg ta utgangspunkt i at den som eier den nå evt har gjort det. For forrige eier gjorde det ikke såvidt meg bekjent.

Vet ikke hvordan de som hadde den ETTER Brutter brukte den, men man har jo hørt og sett litt av hvert kan man si ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jo bra ut :) Det jeg ikke likte var rattet og den ekstra turtallsmåleren :?

Er den godkjent? :)

sjekk hva turtellerene står på, den store på ca 900, den lille på masse mindre, den lille er da til 4`er motor... sikkert org m3... den store justert til 6`er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser jo bra ut :) Det jeg ikke likte var rattet og den ekstra turtallsmåleren :?

sjekk hva turtellerene står på, den store på ca 900, den lille på masse mindre, den lille er da til 4`er motor... sikkert org m3... den store justert til 6`er...

Det har du sikkert rett i :) Men det må jo gå an å kjøpe M3 instrument ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har du sikkert rett i :) Men det må jo gå an å kjøpe M3 instrument ;)

det går sikkert an, feks ta ett fra en E36 m3, modde det inn i e30 huset... mye finere det enn å ødelegge bilen med en japse turteller.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg så denne annonsen første gang tenkte jeg at denne bilen må være rimelig rævkjørt.. Tror ikke jeg ville engang vurdert, med mindre jeg fikk den svært billig..

Ligger jo endel andre billige e30 m3 til salgs som er betydelig finere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...