iverseo Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Skal selge bilen i morgen. Hvordan blir det med års avg? Den kommer vel til meg? Kjøper skal betale den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Den burde vel være kommet Den kommer nok til deg, har du skrevet salgsmelling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 jeg har ikke fått noe års avgift krav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Den kommer først til eier registrert 1.1.2007. Når han ikke betaler sjekker de nærmere opp det bilnummeret og sender ny regning til eier som er meldt pr. salgsmelding. Han får ikke gebyr, betaler den samme summen som alle andre. Dette gjør de fordi det er lettere for dem. Noen bileiere vidresender giroen, andre betaler den (dumme som de er).. Når de ikke får penger sjekker de saken nærmere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Den burde vel være kommet Å? Eg har heller ikkje fått noko foreløpigt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg fikk den før helga, kr2915,- Det er sure penger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Dette snakket jeg med biltilsynet om i dag. Kravet ligger på registrert eier 1.1.2007. Dersom ikke noe blir betalt inn, vil inkassokravet bli rettet mot registrert eier 1.1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg var ute for dette når jeg solgte bil, jeg fikk regningen. Jeg ringte og sa at jeg hadde solgt bilen, fikk da beskjed om å videresende regningen. Da jeg mente at det ikke var mitt problem sa jeg at jeg hadde kastet den og at de måtte ordne dette. Da sendte de regning til ny eier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iverseo Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Ja høres ut som et utrolig tungrodd system dette! Men tusen takk for all info gutter! Utrolig lett å få svar på spm her innpå! Mvh Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå