Gå til innhold

Forskjell på tåkelys 88 - 89mod

B_K___
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Skulle kjøpe komplette tåkelyssatser til min e34 fra 88 i dag. da var det forskjell på lysene fra 3måned i 89, jeg bare lurer fælt på hva den forskejllen er?

tenkete å kjøpe en 91mod 518i delebil der jeg tenkte å ta lysa fra, men lurer på om det ikke da går.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Skulle kjøpe komplette tåkelyssatser til min e34 fra 88 i dag. da var det forskjell på lysene fra 3måned i 89, jeg bare lurer fælt på hva den forskejllen er?

tenkete å kjøpe en 91mod 518i delebil der jeg tenkte å ta lysa fra, men lurer på om det ikke da går.. :roll:

hæ, har jeg aldri hørt noe om, eller ikke minst erfart, da jeg har hatt E34 fra 88-92 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var strandveien auto i Trondheim som sa det... hmmm

Er jo ikke noe i veien for å flytte over hele fangeren over eller da=)

mekelig, har du prøvd å bytta selv, så at du veit d sjøl? dette lurer jeg på altså, å at bmw skulle krångle til d med å bytte ut disse etter litt over et år, d tviler jeg på. som sagt så har ikke jeg erfart dette med at d ikke skal passe fra 88-92, å jeg har skrudd på noen E34 :wink: og dele katalogen til gs så står d tåkelys fra 88 til 95, viss jeg ikke husker helt feil her nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...