B_K___ Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Hei Skulle kjøpe komplette tåkelyssatser til min e34 fra 88 i dag. da var det forskjell på lysene fra 3måned i 89, jeg bare lurer fælt på hva den forskejllen er? tenkete å kjøpe en 91mod 518i delebil der jeg tenkte å ta lysa fra, men lurer på om det ikke da går.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Hei Skulle kjøpe komplette tåkelyssatser til min e34 fra 88 i dag. da var det forskjell på lysene fra 3måned i 89, jeg bare lurer fælt på hva den forskejllen er? tenkete å kjøpe en 91mod 518i delebil der jeg tenkte å ta lysa fra, men lurer på om det ikke da går.. hæ, har jeg aldri hørt noe om, eller ikke minst erfart, da jeg har hatt E34 fra 88-92 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 det var strandveien auto i Trondheim som sa det... hmmm Er jo ikke noe i veien for å flytte over hele fangeren over eller da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 det var strandveien auto i Trondheim som sa det... hmmmEr jo ikke noe i veien for å flytte over hele fangeren over eller da=) mekelig, har du prøvd å bytta selv, så at du veit d sjøl? dette lurer jeg på altså, å at bmw skulle krångle til d med å bytte ut disse etter litt over et år, d tviler jeg på. som sagt så har ikke jeg erfart dette med at d ikke skal passe fra 88-92, å jeg har skrudd på noen E34 og dele katalogen til gs så står d tåkelys fra 88 til 95, viss jeg ikke husker helt feil her nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jeg kjøpte på Biltema: det står de passer E34 88-95. Min er touring 95. de passer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 skal hente delebil fra 1989 så jeg får se hva som passer over=) Noen som trenger deler til e 34????=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 skal hente delebil fra 1989 så jeg får se hva som passer over=)Noen som trenger deler til e 34????=) hva har du da? hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_K___ Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2007 det meste unntatt tåkalysa,hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 det meste unntatt tåkalysa,hehe vilken type E34 er d da? må ha litt info hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå