jumpin Skrevet April 13, 2007 Skrevet April 13, 2007 På min gikk det heilt fint når eg skulle få justert Angel Eyes`ene......einaste fjernlyset på venstre lykta som var litt umulig.....
borte Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 I dag har jeg vært å skaffet med asfaltplater som jeg skal legge utover på dørken i bilen.. Skal legge dobbelt lag pga jeg synes di platene er litt tynne... Har også bestilt meg noen deler i dag; - Senkesett 50/35mm - Mattesett med "BMW" inngravert - E60 M5 sidegriller til skjermene - Carbonemblemer til panser og bagasjeluke - Ventilhetter med logo - "Doorpins" med logo Bilder kommer!
sLQvdal Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 hvilket senkesett bestillte du? dempere+fjærer?
borte Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 hvilket senkesett bestillte du? dempere+fjærer? Jepp, bestilte dempere + fjærer fra GS..
S.Arnesen Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 ¨skal bestille meg det senkesettet du har bestilt i slutten av måneden. spent på å høre om du blir fornøyd med det...
borte Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 ¨skal bestille meg det senkesettet du har bestilt i slutten av måneden. spent på å høre om du blir fornøyd med det... Blir neppe å få det montert før du bestiller senkesettet! Du blir sikkert å montere før meg!
borte Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Delene jeg har bestilt! Matter E60 M5 sidegriller senkesett 50/35mm Skiltplate bak Carbon emblemer foran+bak Ventilhetter m/logo Dørknotter m/logo
borte Skrevet April 18, 2007 Forfatter Skrevet April 18, 2007 Blinkelysene montert! Tviler på at jeg blir å bruke di der parklysene i blinklysene egentlig.. Synes ikke det var så pent, men kanskje hvis jeg kjøper en diode som klarer samme blåaktige fargen som angel-eyesene har..? PS:Har ikke parklysene tent, og har ikke fått kjøpt inn krom-parklyspærer heller..
///MPower Skrevet April 18, 2007 Skrevet April 18, 2007 Blinkelysene montert! Tviler på at jeg blir å bruke di der parklysene i blinklysene egentlig.. Synes ikke det var så pent, men kanskje hvis jeg kjøper en diode som klarer samme blåaktige fargen som angel-eyesene har..? de parklysene i blinkerne kan du jo kjøpe gule pærer da... da blir et ikke så rart som det hadde blitt med vanlig + blå angel eyes.. dettte har jeg tenkt og gjøre med mine... også må du få silvervision blinklyspærer
borte Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 de parklysene i blinkerne kan du jo kjøpe gule pærer da... da blir et ikke så rart som det hadde blitt med vanlig + blå angel eyes.. dettte har jeg tenkt og gjøre med mine... også må du få silvervision blinklyspærer Takk for tipset! Mulig du har rett i at det ser bedre ut med gule pærer ja! Har du blinklys med gule parklys i? ..Bilde? Får man kjøpt gule parklyspærer på vanlige bensinstasjoner? Hvor får jeg kjøpt "silvervision blinklyspærer" billigst mulig?
borte Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 Har holdt på med bakfangeren i dag mens det er godt vær! Har montert E39 M5 rieger hekkskjørtet og gjort alt ferdig og lagt fangeren i press..! I morgen formiddag har sicaflexen tørket, og fangeren skal skrues på bilen.. Ordentlige bilder kommer i morgen!
borte Skrevet April 19, 2007 Forfatter Skrevet April 19, 2007 Merka lekkasje i bakruta for snart et halvt år siden, og da tetta jeg lekkasjen på den letteste måten..Jeg smurte sicaflex på yttersiden av vinduet i mellom lista på ruta og karosseriet, og det angrer jeg på den dag i dag.. Jeg prøvde å skjære bort sicaflexen, men det ble bare dritt så jeg fjerna begge listene + gummipakningen.. Det er jeg egentlig ganske glad for, pga innfor pakningen var det antydning til rust.. Så jeg er nødt til å fjerne rusten, smøre på noe antirust-greier og deretter sette på ny pakning.. Vurderer å kjøpe nye lister også mens jeg er i gang..
S.Arnesen Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Hvorfor skal du ikke montere senkesettet med engang?
borte Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Hvorfor skal du ikke montere senkesettet med engang? Jeg blir nok å montere så snart jeg får tid, men det er det jeg har minst av! Dessuten ligger det ikke høyest på prioriteringslista ennå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå