Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

I dag har jeg vært å skaffet med asfaltplater som jeg skal legge utover på dørken i bilen.. :wink: Skal legge dobbelt lag pga jeg synes di platene er litt tynne... :)

Har også bestilt meg noen deler i dag;

- Senkesett 50/35mm

- Mattesett med "BMW" inngravert

- E60 M5 sidegriller til skjermene

- Carbonemblemer til panser og bagasjeluke

- Ventilhetter med logo

- "Doorpins" med logo

Bilder kommer! :P

Skrevet

¨skal bestille meg det senkesettet du har bestilt i slutten av måneden. spent på å høre om du blir fornøyd med det...:)

Skrevet
¨skal bestille meg det senkesettet du har bestilt i slutten av måneden. spent på å høre om du blir fornøyd med det...:)

Blir neppe å få det montert før du bestiller senkesettet! 8)

Du blir sikkert å montere før meg! :lol:

Skrevet

Delene jeg har bestilt! 8)

Matter

6115kb8.jpg

E60 M5 sidegriller

avbmwe60m5bwg0.jpg

senkesett 50/35mm

33250df9.jpg

Skiltplate bak

billederi0.jpg

Carbon emblemer foran+bak

31484pq5.jpg

Ventilhetter m/logo

5951wk5.jpg

Dørknotter m/logo

bmwje3.jpg

Skrevet

Blinkelysene montert! 8)

Tviler på at jeg blir å bruke di der parklysene i blinklysene egentlig.. :?

Synes ikke det var så pent, men kanskje hvis jeg kjøper en diode som klarer samme blåaktige fargen som angel-eyesene har..? :roll:

PS:Har ikke parklysene tent, og har ikke fått kjøpt inn krom-parklyspærer heller..

p1010008bx4.jpg

Skrevet
Blinkelysene montert! 8)

Tviler på at jeg blir å bruke di der parklysene i blinklysene egentlig.. :?

Synes ikke det var så pent, men kanskje hvis jeg kjøper en diode som klarer samme blåaktige fargen som angel-eyesene har..? :roll:

de parklysene i blinkerne kan du jo kjøpe gule pærer da... da blir et ikke så rart som det hadde blitt med vanlig + blå angel eyes.. dettte har jeg tenkt og gjøre med mine... også må du få silvervision blinklyspærer :wink:

Skrevet

de parklysene i blinkerne kan du jo kjøpe gule pærer da... da blir et ikke så rart som det hadde blitt med vanlig + blå angel eyes.. dettte har jeg tenkt og gjøre med mine... også må du få silvervision blinklyspærer :wink:

Takk for tipset! :wink: Mulig du har rett i at det ser bedre ut med gule pærer ja! :D Har du blinklys med gule parklys i? ..Bilde? 8)

Får man kjøpt gule parklyspærer på vanlige bensinstasjoner? :)

Hvor får jeg kjøpt "silvervision blinklyspærer" billigst mulig? :roll:

Skrevet

Har holdt på med bakfangeren i dag mens det er godt vær! :D

Har montert E39 M5 rieger hekkskjørtet og gjort alt ferdig og lagt fangeren i press..! :wink: I morgen formiddag har sicaflexen tørket, og fangeren skal skrues på bilen.. 8)

Ordentlige bilder kommer i morgen! :twisted:

p1010002ly0.jpg

Skrevet

Merka lekkasje i bakruta for snart et halvt år siden, og da tetta jeg lekkasjen på den letteste måten..Jeg smurte sicaflex på yttersiden av vinduet i mellom lista på ruta og karosseriet, og det angrer jeg på den dag i dag.. :(

Jeg prøvde å skjære bort sicaflexen, men det ble bare dritt så jeg fjerna begge listene + gummipakningen.. :? Det er jeg egentlig ganske glad for, pga innfor pakningen var det antydning til rust.. :o Så jeg er nødt til å fjerne rusten, smøre på noe antirust-greier og deretter sette på ny pakning.. :wink: Vurderer å kjøpe nye lister også mens jeg er i gang.. :roll:

p1010004us8.jpg

p1010005sk2.jpg

p1010007kj0.jpg

Skrevet
Hvorfor skal du ikke montere senkesettet med engang?

Jeg blir nok å montere så snart jeg får tid, men det er det jeg har minst av! :P Dessuten ligger det ikke høyest på prioriteringslista ennå! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...