borte Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Var ute å sjekka hvordan bakfangeren ble etter gårdagens lille økt, og jeg er meget fornøyd med arbeidet mitt! Det ble mye bedre enn første gang jeg gjorde det, og jeg må si meg meget fornøyd! Denne gangen gjorde jeg det på en annen måte og slapp mye svineri med sicaflex som jeg ikke fikk av etterpå da jeg skulle lakke! Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å lakkere bilen om igjen i samme farge! JA, dere ser rett..DET SNØR!
borte Skrevet April 20, 2007 Forfatter Skrevet April 20, 2007 Her har jeg festa fangeren skikkelig og montert lister, pakning og skikkelige fester som jeg ikke har hatt på snart 2 år! NÅ ble det bra!
tovik Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 se dær ja blir bra til slutt dette Bra du har valgt og beholde fargen, synes det er en fin farge på E34
borte Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Har byttet alle dørene på bilen i dag.. Fikk bare justert den ene døra perfekt, så jeg har ennå litt justeringsarbeid igjen.. Prøvde å montere M3-speilene, men fikk bare begynt med å demontere det ene originale speilet så jeg fortsetter i morgen..
borte Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 I dag har jeg bytta di gamle original-speilene mot nye M5-speil m/blinklys i.. Synes det ble bra! GLEDER meg til sommeren, og håper virkelig jeg får bilen ferdig slik at jeg rekker å teste bilen før høsten/vinteren begynner igjen.. Neste år skal jeg gjøre noe med motor og hk-antallet har jeg bestemt meg for!
Oderschvank Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 blir nice dette. hva mangler du for å få bilen ferdig til sommeren da? bare lakkering igjen?
borte Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 blir nice dette.hva mangler du for å få bilen ferdig til sommeren da? bare lakkering igjen? Takk for det! Hva mangler jeg ja.. hmm.. Jeg må montere E60 M5 sidegriller, E60 haifinne, 35/50mm senkesett, 19" sommerfelger, M5 sport-skinninteriør, sideskjørt.. Bortsett fra det må jeg først og fremst pusse og smøre opp under kanalene, justere dørene + panseret + div. småjusteringer på fronten og lykter.. Deretter er det bare lakk som gjenstår..! *gleder meg*
borte Skrevet April 24, 2007 Forfatter Skrevet April 24, 2007 Her har jeg bare satt på haifinnen og støtta opp sideskjørtet med noe jeg fant rundt bilen.. Sånn blir det i allefall seènde ut..!
S.Arnesen Skrevet April 24, 2007 Skrevet April 24, 2007 det der blir sinnsykt bra.. keep up the good work
borte Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 det der blir sinnsykt bra.. keep up the good work Takk for det!
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 Veldig bra Skal du ha noen vinge på ??
Oderschvank Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 hva heter den fargen på bilen din foresten? den passa veldig bra på e34
borte Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 Veldig bra Skal du ha noen vinge på ?? Takk for det! Jeg er ikke sikker på om jeg skal ha noen vinge på.. Synes egentlig aat bilen ble meget pen som den er nå, men jeg er åpen for forslag!
borte Skrevet April 25, 2007 Forfatter Skrevet April 25, 2007 hva heter den fargen på bilen din foresten?den passa veldig bra på e34 Takk for det, fargen er meget pen på E34 ja.. Den heter "Dolphin Grey Metallic" og fargekoden er 184/7..
Oderschvank Skrevet April 25, 2007 Skrevet April 25, 2007 ok, blir det samme farge når du lakkerer bilen på nytt eller? sitter her å tenker på hva jeg skal bruke pengene jeg får igjen på skatten på. blir enten litt småstyling på bilen, nye felger eller lakkering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå