Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute å sjekka hvordan bakfangeren ble etter gårdagens lille økt, og jeg er meget fornøyd med arbeidet mitt! :moroklem:

Det ble mye bedre enn første gang jeg gjorde det, og jeg må si meg meget fornøyd! :D Denne gangen gjorde jeg det på en annen måte og slapp mye svineri med sicaflex som jeg ikke fikk av etterpå da jeg skulle lakke! :P

Etter mye frem og tilbake har jeg bestemt meg for å lakkere bilen om igjen i samme farge! 8)

p1010001re5.jpg

p1010002sd9.jpg

JA, dere ser rett..DET SNØR! :o

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her har jeg festa fangeren skikkelig og montert lister, pakning og skikkelige fester som jeg ikke har hatt på snart 2 år! :roll:

NÅ ble det bra! :)

p1010001ih6.jpg

p1010002zt0.jpg

p1010003ua0.jpg

p1010004tn5.jpg

Skrevet

Har byttet alle dørene på bilen i dag.. :)

Fikk bare justert den ene døra perfekt, så jeg har ennå litt justeringsarbeid igjen.. :roll:

Prøvde å montere M3-speilene, men fikk bare begynt med å demontere det ene originale speilet så jeg fortsetter i morgen.. 8)

p1010003tn5.jpg

p1010004gq4.jpg

p1010005ji2.jpg

p1010006nf8.jpg

p1010007vl1.jpg

Skrevet

I dag har jeg bytta di gamle original-speilene mot nye M5-speil m/blinklys i.. :) Synes det ble bra! 8)

p1010016as4.jpg

p1010015uc7.jpg

GLEDER meg til sommeren, og håper virkelig jeg får bilen ferdig slik at jeg rekker å teste bilen før høsten/vinteren begynner igjen.. :P Neste år skal jeg gjøre noe med motor og hk-antallet har jeg bestemt meg for! :twisted:

p1010010ud1.jpg

Skrevet
blir nice dette.

hva mangler du for å få bilen ferdig til sommeren da? bare lakkering igjen?

Takk for det! :D:D

Hva mangler jeg ja.. :roll: hmm..

Jeg må montere E60 M5 sidegriller, E60 haifinne, 35/50mm senkesett, 19" sommerfelger, M5 sport-skinninteriør, sideskjørt.. 8)

Bortsett fra det må jeg først og fremst pusse og smøre opp under kanalene, justere dørene + panseret + div. småjusteringer på fronten og lykter.. :wink:

Deretter er det bare lakk som gjenstår..! :D *gleder meg* 8)

Skrevet

Her har jeg bare satt på haifinnen og støtta opp sideskjørtet med noe jeg fant rundt bilen.. :wink: Sånn blir det i allefall seènde ut..! :)

p1010007ym8.jpg

Skrevet
Veldig bra :)

Skal du ha noen vinge på ??

Takk for det! :wink:

Jeg er ikke sikker på om jeg skal ha noen vinge på.. :roll:

Synes egentlig aat bilen ble meget pen som den er nå, men jeg er åpen for forslag! :)

Skrevet
hva heter den fargen på bilen din foresten?

den passa veldig bra på e34

Takk for det, fargen er meget pen på E34 ja.. :wink: Den heter "Dolphin Grey Metallic" og fargekoden er 184/7.. :P

Skrevet

ok, blir det samme farge når du lakkerer bilen på nytt eller?

sitter her å tenker på hva jeg skal bruke pengene jeg får igjen på skatten på.

blir enten litt småstyling på bilen, nye felger eller lakkering. 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...