///M SPORT Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Dette ser jo veldig bra ut da Skal bli moro og se ferdig resultat.. Blir sikker en knallfin bil Syntes forresten M5 interiøret ville vært supert i denne bilen, i tillegg til de hamman felgene blir nok denne bilen gjennomført rå
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Angående hvilket interiør du skal velge Har du tenkt på at skinn er lettere å holde rent enn stoff? Men med tanke på farge, så kanskje stoff interiøret Joda, du har et godt poeng der! Men jeg tror at Alpina-setene har bedre sidestøtte og at kanskje de er noe bedre å sitte i? ..Vet ikke jeg, men jeg syns de ser så gode ut.. Dessuten har jeg en samboer som er lite begeistret for skinn pga ho synes det er kaldt å sitte på! Slik som jeg ser det er nok slike recaro sportsstoler i e34 en ganske så sjelden sak, men som D.C.V sier her, rengjøring kan kan jo bli et "problem". Og slitasje over tid som jeg vil tro blir et irritasjonsmoment. Recaro setene kan også dra prisen opp senere ved evt. salg hvis de holdes pene. Men hvis jeg nå gjetter riktig så blir bilen lakkert i samme farge som bilen i avataren din? I såtilfelle ville jeg (vel og merke personlig) gått for beige/grå sportsseter i skinn. (Disse er ikke så vanlig som man skulle tro. De fleste nøyer seg med vanlige skinnstoler) Grunnen til at jeg ville gått for de, er da hvis du har mye krom (felger, lykter, lister m.m) vil også grått interiør sette prikken over i'en, hvis det da ikke blir for mye lyse detaljer etter din smak Vil tippe at uansett hva du velger, vil det bli bra. Jeg har tenkt å beholde original-lakken (delfin grå metallic), så jeg tror et mørkt grått interiør som recaro-setene vil passe bedre egentlig.. Er enig i at interiøret bør ha bortimot lik farge som resten av bilen! Takker for tips og anbefalinger! ..Bestandig fint å høre andres meninger!
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Dette ser jo veldig bra ut da Skal bli moro og se ferdig resultat.. Blir sikker en knallfin bil Syntes forresten M5 interiøret ville vært supert i denne bilen, i tillegg til de hamman felgene blir nok denne bilen gjennomført rå Takk for det! Liker det sorte M5-interiøret også, men recaro-setene er mer sjeldne! Men vi får se hva jeg velger, jeg vet ikke det selv ennå! Angående hamann-felgene.. Jeg tror nok jeg skal gå for 19" RH X-RAD felger!
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Hvordan merke er det på frontlyktene dine? Hvilket merke det er husker jeg ikke og jeg har kasta emballasjen, men jeg kjøpte lyktene fra USA for rundt 3000,- ..
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Har vært ute å jobbet med bilen! (til tross for at det regner som f..!) Skrudde av skjermene og fordørene for å strekke kabler til blinklysene i speilene! Jeg fjerna den pluggen som gir strøm til sideblinklysene, og kobla til ledninger som jeg strakk bakover gjennom den kabel-pølsa som går inn på døra, og deretter opp til speilene! Ble god sort det! Fått strøm til blinklysene, og fått på dørene igjen.. Skjermene og frontfangeren gidder jeg ikke skru på ennå pga jeg skal grunne skjermene og forsterke fangeren..Nå ligger de til tørk i kjelleren! ..Får prøve å få gjort det i løpet av uka!
borte Skrevet Juni 17, 2007 Forfatter Skrevet Juni 17, 2007 Du står på ser jeg Må jo det.. Har jo hatt et opphold på X antall uker nå så! Men skal bli bra å få den ferdig!
Mpowerman Skrevet Juni 17, 2007 Skrevet Juni 17, 2007 Du er klar over att du kan dele dørhengslene slik att du slipper å justere dørene hver gang du tar di av? Bare skru ut di 2 M6 skruene som holder di 2 hengseldelene sammen så kan du løfte av dørene på ett øyebikk når det trengs:) Ser du gjør det på den vanskelige måten nå
borte Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Skrevet Juni 18, 2007 Du er klar over att du kan dele dørhengslene slik att du slipper å justere dørene hver gang du tar di av? Bare skru ut di 2 M6 skruene som holder di 2 hengseldelene sammen så kan du løfte av dørene på ett øyebikk når det trengs:) Ser du gjør det på den vanskelige måten nå hmm..nei det var jeg nok ikke klar over! men takk for tipset!
Oderschvank Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 der var du igang igjen ja, begynner du å bli slapp eller?
borte Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Skrevet Juni 18, 2007 der var du igang igjen ja, begynner du å bli slapp eller? Du kan vel si det sånn ja.. Eller..har vært slapp i allefall! Har begynt igjen nå.. Men det regner hver en jævla dag, så det er ikke særlig motiverende å gå ut..
Stephan.s Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 Har et lite OT spm til deg aequitas - veritas: Hvor vanskelig, og hva må ut for å få ut teppet i e34? Har et lite rustproblem ved kanalene fremme, og for å se hele omfanget av rusten burde jeg ta ut teppet og tenker jeg. Eller i allefall blottgjøre under setene og pedalene fremme. Setene må ut, det er grei nok, og sikkert da også midtkonsollen. Men har du en liten pekepinn på hvor teppet "begynner"? Og hvordan det er lettest å få ut?
PenguiN- Skrevet Juni 18, 2007 Skrevet Juni 18, 2007 Aequitas-veritas din lille luring! du, gromt prosjekt du har gåanes her! vakkje klar over at du dreiv å kosa med bilen din i disse tider! Katti skal du invitere mæ å E38`n på en kaffetår og litt prosjekt-beskuelse? Ser ut som du har litt arbeid og æ e flink som moralsk støtte! blir sekkert knall bra det her! tenk når du e ferdig mann, dæven søkke ta da blir gliset aldri å stilne på dæ! =) send mæ melding på 959 26 332 en dag, så kan vi cruise litt i bimmeran =) gode ønska for prosjektet ditt =)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå