Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har et lite OT spm til deg aequitas - veritas:

Hvor vanskelig, og hva må ut for å få ut teppet i e34? Har et lite rustproblem ved kanalene fremme, og for å se hele omfanget av rusten burde jeg ta ut teppet og tenker jeg. Eller i allefall blottgjøre under setene og pedalene fremme. Setene må ut, det er grei nok, og sikkert da også midtkonsollen. Men har du en liten pekepinn på hvor teppet "begynner"? Og hvordan det er lettest å få ut?

Heisann! :wink:

Matta er 2,delt, en foran og en bak..Du må ha ut setene og midtkonsollen + listene under dørene som holder matta på plass! :)

Og verre skal det ikke være..Da er det bare å begynne med den bakerste matta og løfte den rett opp.. :P Den fremste matta er det litt værre med pga den litt klemt under varmeapparat-registeret! :? ..Så den er jeg ikke helt sikker på om du må fjerne før du begynner.. Jeg hadde da en vannlekkasje i min bil og matta var full av vann + at det var vinter da jeg begynte, så matta var frosset til is..Da jeg dro i matta, rev jeg den i små biter som gjorde prosessen en god del enklere for meg! :P

Men siden du skal ha matta inn igjen, bør du nok demontere diverse deksler og få ut registeret først.. Tror det er 2 cm klaring under der skjønner du.. :(

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Aequitas-veritas din lille luring! du, gromt prosjekt du har gåanes her! vakkje klar over at du dreiv å kosa med bilen din i disse tider! Katti skal du invitere mæ å E38`n på en kaffetår og litt prosjekt-beskuelse? Ser ut som du har litt arbeid og æ e flink som moralsk støtte! blir sekkert knall bra det her! tenk når du e ferdig mann, dæven søkke ta da blir gliset aldri å stilne på dæ! =) send mæ melding på 959 26 332 en dag, så kan vi cruise litt i bimmeran =) gode ønska for prosjektet ditt =)!

Heisann PenguiN! :wink:

Joda, takk for det! :) Var jo på tide å pusse opp den gamle slitern, den så jo ikke helt frisk ut den siste tiden den gikk på veien! :lol:

Men den blir bra når æ blir ferdig med den ja! :twisted:

..Ja for all del, du må bare stikke innom en dag! :) ..Bor jo ute på sandstrand vettu, så det er jo en bit å kjøre! 8)

Har notert nummeret ditt, så du hører fra meg! :D

Men må stikke, skal på jobb! Snakkes! :)

Skrevet

ja, hører di siger endel og da blir jeg enda mer fornøyd ;) men, når det gjelder vertskapet og jobbutførelsen og hele familien din så er jeg godt godt godt fornøyd over venneligheten og måten ting ble gjort på! =)

Skrevet
ja, hører di siger endel og da blir jeg enda mer fornøyd ;) men, når det gjelder vertskapet og jobbutførelsen og hele familien din så er jeg godt godt godt fornøyd over venneligheten og måten ting ble gjort på! =)

hehe, hyggelig da! :wink:

Skrevet
Hvordan går det her? :)

Har ikke fått gjort noe stort i dag egentlig..Har bare gjort klart til å begynne å skjære ut hull i skjermene til E60 M5 sidegrillene.. :wink: Har vasket og funnet frem en liten dremmel jeg skal bruke for å skjære ut hullene med..Men det blir først i morgen, i dag skal jeg legge meg tidlig pga jeg var ute å jobbet med bilen til PenguiN- og kom meg ikke i seng før klokken 01:30 i går.. :P

Oppdatering + bilder kommer i morgen! :)

Skrevet
Kommer du til og ha de e60 sidegrillene der blinklysene satt?

Nei, jeg har kjøpt meg helt nye skjermer uten hull til blinklysene.. :wink:

Sidegrillene blir nok litt lengre opp på skjermen.. 8)

Skrevet

Oi oi så rått ut dette her gratullerer, kommer til og bli en flott bil hvis dette forsetter :)

Får jo reint arbeidslyst av og lese denne tråden.

Men hvor kjøpte du de plasmaskivene og hva kom dem på ? har sett dem en plass men klarer ikke og huske hvor.

Skrevet
Oi oi så rått ut dette her gratullerer, kommer til og bli en flott bil hvis dette forsetter :)

Får jo reint arbeidslyst av og lese denne tråden.

Men hvor kjøpte du de plasmaskivene og hva kom dem på ? har sett dem en plass men klarer ikke og huske hvor.

Takk for positive kommentarer! :D ..Alltid hyggelig! 8)

Plasmaskivene kjøpte jeg hos Caprizone Tuning, og de kosta rundt 1200-1400,- levert! :wink:

Skrevet

Oki, blir spennende å se hvordan det blir seende ut:)

Jeg har kjøpt meg sånne speil med blinklys på som du har så jeg skulle gjerne ha funnet på noe lurt der de gamle blinklysene sitter:)

Skrevet

Oki, blir spennende å se hvordan det blir seende ut:)

Jeg har kjøpt meg sånne speil med blinklys på som du har så jeg skulle gjerne ha funnet på noe lurt der de gamle blinklysene sitter:)

Sveis igjen de hullene og sparkel over.. :) God sort det! 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...