PenguiN- Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Jan Gunnar er en utrolig fyr når det gjelder spessiellt biler og kan ikke han fikse biffen har han en far som med et smil hjelper gladelig til! Om det er en bil i norge som blir ferdig stillt er det iallefall denne. =)
borte Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Det blir spennende å se om du får bilen skrudd sammen igjen hahaha ..litt enig med deg der!
borte Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Jan Gunnar er en utrolig fyr når det gjelder spessiellt biler og kan ikke han fikse biffen har han en far som med et smil hjelper gladelig til! Om det er en bil i norge som blir ferdig stillt er det iallefall denne. =) hehe! *busted* Om det er noe jeg ikke får til, har jeg hjelp ja! ..Han har jo gjort nesten samme jobben selv for noen år siden på samme bilen! Men det skal gå veldig greit det her.. Har jo diverse nettsider med gode bilder dersom det skulle være noen tvil!
borte Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 ..Kommet litt lengre i dag ja! ..Jeg mista oversikten over hvor jeg har de forskjellige delene etter at jeg flytta, så jeg må legge alt ut over gårdsplassen og skaffe meg oversikt igjen! ..Men det blir ikke i dag! I morgen skal jeg begynne å montere varmeapparat-registeret mens jeg husker hvordan alle dekslene skal stå! Deretter står midtkonsollen for tur! ..Og deretter dørpanelene! ..Forhåpentligvis får jeg gjort alt det i morgen! Nå skjønner jeg hvorfor det har vært litt dårlig trykk i varmeapparatet!
Ingebrigtsen Skrevet Juni 25, 2007 Skrevet Juni 25, 2007 Dette får du sammen uten problemer Hvor satt det filteret forresten?
borte Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Skrevet Juni 25, 2007 Dette får du sammen uten problemer Hvor satt det filteret forresten? Vil tro at det skal gå greit! Filteret må taes ut på høyre side! ..Du må bare løsne et deksel så kommer det frem et slags "håndtak"..Dra i den så kommer filteret ut..
tovik Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 går fremover ser jeg:D du kommer ikke til og angre på xenon, det er genialt når mørket kommer;) Du får nok fint sammen bilen din ja.. Bra og se at du gjør det skikkeli når det gjelder siderillene på skjermene, ikke bare limer noe på skjermene som så mange andre gjør
///M SPORT Skrevet Juni 26, 2007 Skrevet Juni 26, 2007 Er på samme punkt med bilen min nå jeg og, bare at alt av ledninger hos meg skal ut, spagetti.............moro
borte Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 går fremover ser jeg:Ddu kommer ikke til og angre på xenon, det er genialt når mørket kommer;) Du får nok fint sammen bilen din ja.. Bra og se at du gjør det skikkeli når det gjelder siderillene på skjermene, ikke bare limer noe på skjermene som så mange andre gjør Ja, jeg bruker noen timer per dag til å skru sammen igjen, men jeg har det ikke travelt.. ..Så lenge bilen er ferdig til neste års gatebiltreff(er), så er jeg fornøyd! ..xenon ser jo så mye tøffere ut også da! Men blir sikkert positivt overrasket over forskjellen fra vanlig halogen! ..Ang. sidegrillene..Tenker du på den gråe 525en i byen..? ..sånne som er limt på skjermene! ..ser ikke så bra ut nei..
borte Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Er på samme punkt med bilen min nå jeg og, bare at alt av ledninger hos meg skal ut, spagetti.............moro Husk... Lett å rive ut, men det skal på plass igjen etterpå! Men det går sikkert bra!
SondreLM Skrevet Juni 27, 2007 Skrevet Juni 27, 2007 Nå har ikke jeg lest gjennom tråden din her, men blir det planer for en motoroppgradering eller?
borte Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Nå har ikke jeg lest gjennom tråden din her, men blir det planer for en motoroppgradering eller? Planer for en motoroppgradering ligger løst i lufta ja, men ikke i år.. Til neste år blir det forhåpentligvis en M52B28 montert.. ..SÅ er drømmen en kompressor på toppen av det hele, men det er ikke sikkert jeg får råd til..
borte Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Skrevet Juni 27, 2007 Når er planen og ha bilen på veien igjen? Folk driver å maser hele tiden om at jeg må få bilen ferdig, men jeg har ikke regnet med å bli ferdig med bilen før til vinteren.. ..Så har jeg den på veien til neste sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå