borte Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 Såpass lenge til.. Jepp, såpass lenge til! Tar tiden til hjelp pga jeg gidder ikke stresse med å få ting ferdig i full panikk og risikere at det blir slurvet med noe, og jeg skrur når jeg har tid.. Skal ha alt strøkent når jeg nå holder på! Bil har jeg også (ikke min) så jeg klarer meg!
Ingebrigtsen Skrevet Juni 28, 2007 Skrevet Juni 28, 2007 Gleder meg ihvertfall til å se sluttresultatet Det er du ikke alene om
borte Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Skrevet Juni 28, 2007 Gleder meg ihvertfall til å se sluttresultatet Gleder meg ihvertfall til å se sluttresultatet Det er du ikke alene om Hyggelig da! ..Gleder meg jeg også!
borte Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Fått gjort no i det siste eller Hei! Nei, har vel ikke gjort noe særlig egentlig! Det er alt for varmt til å gjøre noe som helst utendørs.. ..Inni bilen er det sikkert 50+.. Har forsterket frontfangeren med glassfiber da.. Men det måtte jeg gjøre seeent i går kveld/natt når det var litt under 20 grader i skyggen.. Vises ikke så godt på bildet pga har gjort en god jobb! Men er ikke helt ferdig med pussinga ennå.. Her er grunnen til at jeg nesten ikke oppholder meg utfor døren.. Bildet er tatt nå for 5 minutter siden.. Shot with u-miniD,Stylus V at 2007-07-05
Jonner'n Skrevet Juli 5, 2007 Skrevet Juli 5, 2007 du kunne ikke være så snill å sende ned litt tørke til oss "søringan"...?holder på å drukne her serru
borte Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 du kunne ikke være så snill å sende ned litt tørke til oss "søringan"...?holder på å drukne her serru Ja faen, føler med dere nå ja.. ..Men i år er det hvist vår tur..!
borte Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 DTM-leppe til bakfangeren + polert stab.stag kom med posten i dag..
borte Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 Da var jeg i full gang med bilen igjen.. Får håpe jeg får gjort mye denne helga.. Oppdateringer kommer fortløpende! ..Har montert varmeapparat-registeret, men det var så vanvittig varmt der bilen sto, så jeg måtte flytte den til skyggen hvor det er "bare" 26 grader..
borte Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 Føler på meg at dette har vært en produktiv kveld! Da var nesten alt montert innvendig! ..Er kun dekslene rundt varmeapparatet, midtkonsollen, 3 dørpaneler og taktrekket igjen! ..Har satt inn det gamle kjedelige interiøret foreløpig så bilen kan brukes inn til videre! Når jeg er helt ferdig innvendig skal jeg kjøre å få bilen lakkert! ..Blir forhåpentligvis nå rundt den 20.Juli! ..Så bilen blir muligens ferdig om ikke så lenge! Har støttet opp DTM-cupen bak slik at dere får se hvordan det blir..
borte Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 Har tetta igjen hullene i bagasjeluka etter spoileren som sto på tidligere! Pussa ned til stålet og smurte kjemisk metall på over- og undersiden! Ble god sort det, men må ennå få kjøpt meg noe sandpapir + sparkel slik at jeg får gjort jobben ferdig.. Har også studert litt på hvor/hvordan jeg skal gjøre det med sideskjørtene.. ..Har lyst å montere de litt lengre ned som på bildene, men er usikker.. ..Noen tips eller forslag? Jeg har bestemt meg for å fjerne de listene som er midt på dørene..Skal sparkle igjen! Har noen dørlister til overs! ..Du får med en pose med nye klips i tillegg!
PenguiN- Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 Så bra at det begynner å ta skikkelig form Jan Gunnar! tror denna blir rååå den delfingrå fargen som er originalt (?) på denne er MEGET lekker! minus: no leather interior?
PenguiN- Skrevet Juli 7, 2007 Skrevet Juli 7, 2007 ps: Delfingrå mettalic + sorte ruter + CARBON bmw emblemer forann og bak = detaljer som synes
borte Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Skrevet Juli 7, 2007 Jepp, begynner å ta form nå! ..Skal få bilen lakkert opp til originalfargen som er delfingrå metallic ja! Grunnen til at det ikke er skinninteriør i bilen nå, er at jeg tenker jeg bør prioritere lakken først..! ..Kjørelysten er jo begynt å bli stor nå skjønner du! Jeg har kjøpt inn carbon-emblemer som skal monteres etter at bilen er lakkert! ..Jeg har også et ekstra sett med vinduer som jeg skal få sota!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå