Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Såpass lenge til..

Jepp, såpass lenge til! 8)

Tar tiden til hjelp pga jeg gidder ikke stresse med å få ting ferdig i full panikk og risikere at det blir slurvet med noe, og jeg skrur når jeg har tid.. :P Skal ha alt strøkent når jeg nå holder på! :twisted:

Bil har jeg også (ikke min) så jeg klarer meg! :wink:

p1010100ie7.jpg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Gleder meg ihvertfall til å se sluttresultatet :)
Gleder meg ihvertfall til å se sluttresultatet :)
Det er du ikke alene om :D

Hyggelig da! :D ..Gleder meg jeg også! 8)

Skrevet
Fått gjort no i det siste eller :?:

Hei! :wink:

Nei, har vel ikke gjort noe særlig egentlig! :P

Det er alt for varmt til å gjøre noe som helst utendørs.. :?

..Inni bilen er det sikkert 50+.. :twisted:

Har forsterket frontfangeren med glassfiber da.. :wink: Men det måtte jeg gjøre seeent i går kveld/natt når det var litt under 20 grader i skyggen.. :wink:

Vises ikke så godt på bildet pga har gjort en god jobb! :wink: Men er ikke helt ferdig med pussinga ennå.. :wink:

p1010003gk5.jpg

Her er grunnen til at jeg nesten ikke oppholder meg utfor døren.. 8)

Bildet er tatt nå for 5 minutter siden.. :oops:

p1010008mo1.jpg

Shot with u-miniD,Stylus V at 2007-07-05

Skrevet
du kunne ikke være så snill å sende ned litt tørke til oss "søringan"...?holder på å drukne her serru :roll:

Ja faen, føler med dere nå ja.. :shock: ..Men i år er det hvist vår tur..! :lol:

Skrevet

Da var jeg i full gang med bilen igjen.. :wink: Får håpe jeg får gjort mye denne helga.. :P Oppdateringer kommer fortløpende! 8)

..Har montert varmeapparat-registeret, men det var så vanvittig varmt der bilen sto, så jeg måtte flytte den til skyggen hvor det er "bare" 26 grader.. :)

p1010002rr5.jpg

p1010016xy9.jpg

p1010020op1.jpg

p1010009ke9.jpg

Skrevet

Føler på meg at dette har vært en produktiv kveld! 8)

Da var nesten alt montert innvendig! :D ..Er kun dekslene rundt varmeapparatet, midtkonsollen, 3 dørpaneler og taktrekket igjen! :) ..Har satt inn det gamle kjedelige interiøret foreløpig så bilen kan brukes inn til videre! :roll:

Når jeg er helt ferdig innvendig skal jeg kjøre å få bilen lakkert! :twisted: ..Blir forhåpentligvis nå rundt den 20.Juli! :D

..Så bilen blir muligens ferdig om ikke så lenge! 8)

p1010002vg2.jpg

p1010006mo0.jpg

Har støttet opp DTM-cupen bak slik at dere får se hvordan det blir.. :wink:

p1010015ul8.jpg

p1010016js1.jpg

p1010018fj2.jpg

Skrevet

Har tetta igjen hullene i bagasjeluka etter spoileren som sto på tidligere!

Pussa ned til stålet og smurte kjemisk metall på over- og undersiden! :wink: Ble god sort det, men må ennå få kjøpt meg noe sandpapir + sparkel slik at jeg får gjort jobben ferdig..

p1010002fr3.jpg

p1010003xu0.jpg

Har også studert litt på hvor/hvordan jeg skal gjøre det med sideskjørtene.. :) ..Har lyst å montere de litt lengre ned som på bildene, men er usikker.. :roll: ..Noen tips eller forslag? :)

63aassi.jpg

643loon.jpg

53ib5zn.jpg

Jeg har bestemt meg for å fjerne de listene som er midt på dørene..Skal sparkle igjen! :roll:

63keeyr.jpg

Har noen dørlister til overs! :D

..Du får med en pose med nye klips i tillegg! :wink:

67398jl.jpg

Skrevet

Så bra at det begynner å ta skikkelig form Jan Gunnar! :) tror denna blir rååå :) den delfingrå fargen som er originalt (?) på denne er MEGET lekker!

minus: no leather interior? :(

Skrevet

Jepp, begynner å ta form nå! :D ..Skal få bilen lakkert opp til originalfargen som er delfingrå metallic ja! :P

Grunnen til at det ikke er skinninteriør i bilen nå, er at jeg tenker jeg bør prioritere lakken først..! :wink: ..Kjørelysten er jo begynt å bli stor nå skjønner du! :twisted:

Jeg har kjøpt inn carbon-emblemer som skal monteres etter at bilen er lakkert! :wink: ..Jeg har også et ekstra sett med vinduer som jeg skal få sota! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...