Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skjedd noe mer spennende her da? :D

Her har det ikke skjedd så veldig mye spennende nei! :wink:

Siden sist har jeg bare montert små "cat-eye" spredere og "ryddet" litt i motorrommet for kabler som lå løst..Kabler etter 4 xenon-ballaster, omformere til ccfl-angeleyesringene, osv..Har ikke tatt meg tid til bilen rett og slett..Er i en litt "lei av å skru" tid.. :(

Skrevet
har du tenkt til å klippe gresset med bakfangeren eller? :P den var lav :P hehe fet bil :P

Den er ganske lav ja, men sånn liker jeg det! :) Blir fet til slutt ja! 8)

Skrevet
Oki men da er det på tide med litt mer positiv feedback på arbeidet ditt da. Det har jo fått deg i sving før det :lol:

Jeg gleder meg som en unge til å se den ferdig ihvertfall :P

Greia er at jeg gruer meg sinnsykt til å begynne med sparkling og pussing.. :? Har aldri gjort noe sånt før, og vet ikke om jeg stoler nok på at jeg kan gjøre det selv.. :(

Har fått en god pris på lakkeringen da.. :wink:

3500,- alt inkludert og jobben blir gjort av en voksen erfaren lakkerer:)

Skrevet

Har vært inne på verkstedet på jobben i dag.. :)

I dag har jeg faktisk gjort følgende;

- Har laget meg nye fester til ballastene/omformerene til xenonlysene pga jeg ble ikke fornøyd med sånn jeg festa de forrige gang pga plassmangel

- Fjerna samtlige plugger til angeleyes-ringene og byttet til noen med litt kvalitet,pga de som var før, var ikke tette så lyset ble svakt noen ganger

- Kobla opp parklys i blinklysene og bytta til orange pærer

Ble passelig fornøyd! :D

utennavnew3.jpg

Shot at 2007-08-02

Skrevet
Må virkelig si at det ble bra. Likte parklysene :D Litt "US-feel" over det hele ;)

Var litt skeptisk til å begynne med, men jeg ga det en sjangs og ble positivt overrasket over resultatet! 8)

Synes det ble ganske kult! Ser rått ut på laaang avstand også! :P

Skrevet
Blir bilen ferdig i år? Eller venter du til våren? ;)

Hvis jeg får tak i en som kan ta seg av hele "sparkle-pusse-pusse-sparkle-pusse-jobben" , så blir bilen ferdig i år! :P Jeg har ikke lyst å gjøre det selv, pga jeg vil ha et godt resultat og jeg har nesten ingen erfaring med sånt.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...