Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Fant den etterhvert!!! Passet ikke på E39 i d hele tatt, men er tøff på E34 :)

Der var den ja! :) Hadde du giddet å ta litt flere bilder av selve spoileren ovenfra, fra siden, bak, etc..? Hadde vært greit! :roll:

Skrevet

Har ikke skjedd så mye i det siste pga jeg har vært sørpå en stund og "feriert" litt.. :lol: Dessuten har det vært j*** dårlig vær her oppe, så jeg har ikke giddet å gå utfor døra i frykt for å blåse vekk.. :o:lol::lol:

Men i dag kom i værtfall den meget etterlengta taklukepakningen jeg har venta i smerte og lengsel på! :) ..+ 2 klips til grill-lista! :wink:

p1010001cq4.jpg

Har bestilt nye blinkelys fra GS i dag! :) Solgte di jeg hadde, pga jeg var ikke helt fornøyd med di..Dessuten var di ikke helt tett! :shock:

Bestilte di med parklys i, men jeg får se om jeg blir å bruke parklys i blinklysene da jeg allerede har angeleyes.. :wink:KAN hende det blir tøft.. 8)

8009vv2.jpg

Skrevet

Jeg skal kjøpe meg nye dempere og fjærer neste lønning, og vurderer da å kjøpe meg et komplett senkesett fra GS.. 8)

Tenkte på 50/35mm, men dette med senkesett er helt nytt for meg, så jeg vet ikke om det er noe å satse på med tanke på varighet, osv.. :?

Er det noen som har erfaringer med disse? :roll:

33250hb7.jpg

Senkesett m/dempere E-34 Sedan 525i,530i,535i,524TD, 50/35mm

Skrevet

blir bra dette her :bmw:

har faktisk sett litt på det senkesettet der selv, så hvis noen vet noe om kvaliteten på det, så hadde det vært fint :D

forresten aequitas, hvor lang tid tok det før du fikk angeleyes'ene du bestilte fra ebay hjem i posten?

bestilte slike for et par dager siden :D:D

Skrevet
forresten aequitas, hvor lang tid tok det før du fikk angeleyes'ene du bestilte fra ebay hjem i posten?

bestilte slike for et par dager siden :D:D

Det gikk meget kjapt fra selger leverte til fraktselskapet, og helt til det kom til Norge og da posten overtok..Da tok det litt lengere tid ja..Det tok litt over ei uke.. :roll: Men di er verdt å vente på! :twisted:

Skrevet

Angående senkesettet.

Forhørte meg litt her på forumet for en stund siden, da jeg tenkte å kjøpe dette settet til e30`a.

Og de som har prøvd det, sier det er alt for stivt...

Men er jo billig jalla, så man kan jo ikke forvente all verden :wink:

Skrevet
Angående senkesettet.

Forhørte meg litt her på forumet for en stund siden, da jeg tenkte å kjøpe dette settet til e30`a.

Og de som har prøvd det, sier det er alt for stivt...

Men er jo billig jalla, så man kan jo ikke forvente all verden :wink:

Takk for tipset.. :(

Vet du om noe annet senkesett som er bra og ikke så dyrt? :roll:

Skrevet
eneste jeg fant til e34 i farta var dette på schmiedmann:

Komplett AP sportsundervogn 60/40MM m. AP dempere

Alle modeller uten nivå reg./EDC (ikke V8/525IX/M5)

Varenummer: FAP12.24K

Koster litt da :wink:

Hørte med Schmiedmann om dette senkesettet rett etter at jeg kjøpte min bil og da sa de at AP er konkurs og at de ikke kunne skaffe dette settet lenger. :( Gunnar har forøvrig prøvd dette settet og han hadde ikke mye pent å si.

Skrevet

Hadde vært greit hvis kvaliteten hadde vært god! :) Takk for hjelpa, men jeg tror nok jeg havner på å kjøpe det settet fra GS.. :roll:

Hørte med Schmiedmann om dette senkesettet rett etter at jeg kjøpte min bil og da sa de at AP er konkurs og at de ikke kunne skaffe dette settet lenger. :( Gunnar har forøvrig prøvd dette settet og han hadde ikke mye pent å si.

Finnes det noen senkesett som er gode da? :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...