borte Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Skrevet Mars 1, 2007 Liten oppdatering etter dagens innsats (så langt) Har fått ut alt av den gamle matta + alt av interiør, bortsett fra taktrekket og dashbord! (skal ikke ha ut dashbordet) Foreløpig står bilen til tørking og lufting noen dager! Etter det skal jeg prøve å finne ut av hvor det kommer inn vann, og tette det med sicaflex eller noe sånt.. Men i mellomtiden kan jeg vel fundere litt på hvordan jeg skal få på plass den fremste delen av den "nye" matta.. Lurer på om jeg må ut med varmeapparat"registeret" (?) for å få den på plass..? Noen som har gjort dette før som kan fortelle meg det? .
RonnyE36 Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Du har ett fint prosjekt på gang her, men synes kansje fronten er litt vell "stor" om du skjønner, men blir sikkert bedre når man får se helheten på den Moro og se at folk orker å gjøre slike ting ute i kulda Stå på, blir bra detta!
D.C.V Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Ser at du går hardt ut Ribbes alt? Vet du om det er mye arbeid med plasmaskiver?
G-A Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 kult prosjekt.. Er det skinnintr. du skal inn med eller? Personlig så liker jeg frontfangre me litt detaljer, men om denne fronten ser bra ut eller ikke er litt vanskelig å si siden halve fronten er borte.. Du får legge ut noen bilder når du begynner å få på plass grill og skjermer.. litt ot; har du ikke bilder med bakfangeren på? Stå på!
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Er enig med at frontfangeren ser litt stor ut som den står nå, men tror det blir å se bra ut når jeg får montert bredfronten og skjermene! Men vi får se! ..Ser det ikke bra ut, blir jeg å bytte til noe annet! Alt er ribbet innvendig bortsett fra dashbordet! Skal ta alt av di små rustdannelsene under matta slik at jeg aldri blir plaget med dette i fremtiden! Dette skal bli en 100% rustfri bil! Planen er å montere skinninteriør, men har ikke prioritert det riktig ennå, men det kommer! Har ett skinninteriør for hånd, så alt er klart! Har aldri montert plasmaskiver før, men tror bare det er å bytte ut di originale skivene.. Stort samme fremgangsmåte som når man skal montere di såkalte "tacoringene".. Jeg legger ut bilder når jeg skal montere di! Har bare kjøpt inn rieger hekkskjørtet og original bakfanger, men har ikke montert det ennå! Er litt arbeid med det for å få det til å se bra ut, så det skal jeg ta når det blir litt varmere i været! Skal i tillegg kjøpe DTM-leppa til bakfangeren når den er ferdig! Takker så mye for støtten fra dere alle!
D.C.V Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Tror nok dette blir veldig bra til slutt Hold oss oppdatert
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Tror nok dette blir veldig bra til slutt Hold oss oppdatert Det skal jeg gjøre!
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Er det noen som har et godt tips angående fargevalg på bilen? Har ikke bestemt meg for hvilken farge bilen skal lakkes i til sommeren.. Hadde en sinnsyk tanke om å lakke bilen i chrome, men tror ikke jeg vil ha det likevel..Men synes denne fargen er litt pen! ..eller?
RonnyE36 Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Syns den farga der var fin jeg, men hva med ei litt mørkere farge da? d ville vært knall vettu
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Syns den farga der var fin jeg, men hva med ei litt mørkere farge da? d ville vært knall vettu Synes at den ser litt bra ut jeg også, og gleder meg til å se resultatet! Hvilken farge tenker du på?
G-A Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Jeg liker den gråfargen du har på bilde ditt.. Kanskje lakkere med sånn perlemor(vet ikke helt hva det heter).. Hvilken bakfanger er det du har på det bildet? rieger? likte ihvertfall den kombinasjoen, sota lykter, spoiler, bakrutesenker og sota ruter.. synes den får et sint "look"..
borte Skrevet Mars 2, 2007 Forfatter Skrevet Mars 2, 2007 Jeg liker den gråfargen du har på bilde ditt.. Kanskje lakkere med sånn perler(vet ikke helt hva det heter)..Hvilken bakfanger er det du har på det bildet? rieger? likte ihvertfall den kombinasjoen, sota lykter, spoiler, bakrutesenker og sota ruter.. synes den får et sint "look".. Delfingrå metallic med perlemor? Høres ikke så dumt ut! :D Den bakfangeren på bildet er en "huthmann" fanger..Ganske lik Rieger, men litt mindre.. Jeg var så idiot å solgte di sota baklyktene jeg hadde.. Di var originalsota fra Hella..E-merket og alt.. *faen*
tovik Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 se hær ja, hær går det unna:) syns du skal beholde den fargen du har på bilen jeg, synes den er fin, og me ny lakk blir det bra;) Vet ikke heeelt om jeg likte den frontfangeren, men det blir nok bra når du får på alt i fronten, slik at man får se helheten.. Litt spent på lyset i di lyktene du har bestilt jeg og
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Mars 2, 2007 Skrevet Mars 2, 2007 Er det ikke påbudt å ha blinklys i framskjermene nå ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå