borte Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Blir skikkelig fin den bilen der Har også lyst på sånn fin front på min Takk for det! Hvis du bestemmer deg for å kjøpe bredfront en dag, bør du ikke kjøpe den fronten av koed.. Kjøp heller fra gs bildeler pga da får du i værtfall originalt! Passformen på fronten fra koed er ikke noe særlig å skryte av.. Måtte tilpasse den en god del for at det skulle passe skikkelig.. Men jeg ble fornøyd så langt med resultatet da!
borte Skrevet Mars 25, 2007 Forfatter Skrevet Mars 25, 2007 Dette ser ut til å bli VELDI bra.... Takk for det!
borte Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 Dag 12 I dag har jeg behandla innsiden av forskjermene med "tjukk karosseriskydd" som er et produkt av "plastic padding".. Resultatet ble meget bra synes jeg! Når det var tørket skrudde jeg på skjermene, koblet til forlyktene og baklyktene.. Måtte også flytte på bilen da den hadde sunket en del ned i jorda..Var et sorgens kapittel å komme opp fra gjørmehavet, men det gikk til slutt!
Oderschvank Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 nice:) de Frontlyktene der, er det disse? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... otohosting isåfall er de E-merket slik at de blir godkjente ved EU kontroll? hvor mye betalte du i avgifter for å få de inn i landet?
borte Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 nice:)de Frontlyktene der, er det disse? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E34- ... otohosting isåfall er de E-merket slik at de blir godkjente ved EU kontroll? hvor mye betalte du i avgifter for å få de inn i landet? husker ikke helt, men jeg TROR det var di lyktene der.. Om lyktene kommer gjennom EU-kontroll gjenstår å se..!
Oderschvank Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 ok, likte de lyktene der veldig godt, kommer jo bare på 2200 for frakt og for selve lyktene, men toll og sånn kommer jo i tillegg. vet ikke hva jeg skal prioritere først, lykter eller lakkering
borte Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 ok, likte de lyktene der veldig godt, kommer jo bare på 2200 for frakt og for selve lyktene, men toll og sånn kommer jo i tillegg.vet ikke hva jeg skal prioritere først, lykter eller lakkering Pakken kom på ca 3100,- levert..
Oderschvank Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 sweet har samme baklykter som meg:) hvis du får sjansen, gidder du å sjekke om lyktene er e merket? neste gang du skal demontere eller noe.
borte Skrevet Mars 28, 2007 Forfatter Skrevet Mars 28, 2007 sweet har samme baklykter som meg:)hvis du får sjansen, gidder du å sjekke om lyktene er e merket? neste gang du skal demontere eller noe. Har sjekka nettopp, og lyktene er E-merket! Løp og kjøøøp!
jumpin Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 Have no words........Ser berre heilt verst ut den bilen din.....NYYYYYDELIGT....
Oderschvank Skrevet Mars 29, 2007 Skrevet Mars 29, 2007 sweet har samme baklykter som meg:)hvis du får sjansen, gidder du å sjekke om lyktene er e merket? neste gang du skal demontere eller noe. Har sjekka nettopp, og lyktene er E-merket! Løp og kjøøøp! tusen takk for at du gadd å skjekke:) kjøper nok lyktene neste lønning da
borte Skrevet Mars 29, 2007 Forfatter Skrevet Mars 29, 2007 sweet har samme baklykter som meg:)hvis du får sjansen, gidder du å sjekke om lyktene er e merket? neste gang du skal demontere eller noe. Har sjekka nettopp, og lyktene er E-merket! Løp og kjøøøp! tusen takk for at du gadd å skjekke:) kjøper nok lyktene neste lønning da Du vil nok ikke angre på det!
sLQvdal Skrevet April 2, 2007 Skrevet April 2, 2007 spennende prosjekt å følge med på hvordan var passformen på skjermene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå