borte Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 spennende prosjekt å følge med på hvordan var passformen på skjermene? Passformen var som fot i hanske!
jumpin Skrevet April 4, 2007 Skrevet April 4, 2007 Hehe....Hørtes ikkje så veldi positivt ut Blei da møkje tilpassing?
borte Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 hehe ..skjermene var det meget bra passform på! Men bredfronten derimot.. Måtte lage meg nye fester pga alt var skjevt og umulig å bruke.. Men har ordnet det nå!
borte Skrevet April 4, 2007 Forfatter Skrevet April 4, 2007 Skal jeg montere denne haifinnen eller ikke? PS: Det er ikke noe jallagreier.. Det er en original BMW GPS sender/mottaker fra en E60 525D.. Hvis jeg monterer blir jeg å strekke ledninger klart til GPSèn i tilfelle det blir montert en dag..
Anderslien Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Ikke monter haifinnen! Det ødelegger hele bilen etter min mening
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Hmm..Bare negative tilbakemeldinger så langt.. Er litt usikker om jeg liker den eller ikke.. Skal prøve å sette den der den skal være mens jeg kaster noen blikk inn i mellom mens jeg jobber med dørene på bilen.. Ønsker gjerne flere tilbakemeldinger..
tovik Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Hmm..Bare negative tilbakemeldinger så langt.. Er litt usikker om jeg liker den eller ikke.. Skal prøve å sette den der den skal være mens jeg kaster noen blikk inn i mellom mens jeg jobber med dørene på bilen.. Ønsker gjerne flere tilbakemeldinger.. Går fremover dette ser jeg:) har også vært borti dårli passform på den bredfronten fra koed jeg ville iallefall ikke montert haifinnen, jeg blir ikke helt fortrolig på om jeg liker den eller ikke..
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Går fremover dette ser jeg:) har også vært borti dårli passform på den bredfronten fra koed jeg ville iallefall ikke montert haifinnen, jeg blir ikke helt fortrolig på om jeg liker den eller ikke.. Passformen var skuffende dårlig ja.. Men man kan vel ikke regne med annet siden den koster 5200,- i forhold til den originale fra koed på ca 9100,- .. Hvis jeg får solgt den haifinnen blir jeg å selge den, men hvis ikke blir den mest sannsynligvis montert.. Hva koster disse egentlig?
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D Hmm..Ja du sier noe der! Men er vel litt mye arbeid å få det til kanskje..? Er det med alt jeg trenger for å få til et komplett GPS system? Bilder og pris?
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D Ser egentlig ikke helt for meg at jeg klarer å montere dette inn i en E34.. ..Ikke JEG i værtfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå