Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

hehe :lol: ..skjermene var det meget bra passform på! 8)

Men bredfronten derimot.. :lol: Måtte lage meg nye fester pga alt var skjevt og umulig å bruke.. :wink: Men har ordnet det nå! :P

Skrevet

Skal jeg montere denne haifinnen eller ikke? :)

PS: Det er ikke noe jallagreier.. Det er en original BMW GPS sender/mottaker fra en E60 525D.. 8) Hvis jeg monterer blir jeg å strekke ledninger klart til GPSèn i tilfelle det blir montert en dag.. :wink:

p1010002yd9.jpg

p1010003bs7.jpg

p1010001pd5.jpg

p1010007ck3.jpg

Skrevet

Hmm..Bare negative tilbakemeldinger så langt.. :o

Er litt usikker om jeg liker den eller ikke.. :oops:

Skal prøve å sette den der den skal være mens jeg kaster noen blikk inn i mellom mens jeg jobber med dørene på bilen.. :roll:

Ønsker gjerne flere tilbakemeldinger.. :wink:

Skrevet
Hmm..Bare negative tilbakemeldinger så langt.. :o

Er litt usikker om jeg liker den eller ikke.. :oops:

Skal prøve å sette den der den skal være mens jeg kaster noen blikk inn i mellom mens jeg jobber med dørene på bilen.. :roll:

Ønsker gjerne flere tilbakemeldinger.. :wink:

Går fremover dette ser jeg:) har også vært borti dårli passform på den bredfronten fra koed :(

jeg ville iallefall ikke montert haifinnen, jeg blir ikke helt fortrolig på om jeg liker den eller ikke.. :wink:

Skrevet

Går fremover dette ser jeg:) har også vært borti dårli passform på den bredfronten fra koed :(

jeg ville iallefall ikke montert haifinnen, jeg blir ikke helt fortrolig på om jeg liker den eller ikke.. :wink:

Passformen var skuffende dårlig ja.. :o Men man kan vel ikke regne med annet siden den koster 5200,- i forhold til den originale fra koed på ca 9100,- .. :lol:

Hvis jeg får solgt den haifinnen blir jeg å selge den, men hvis ikke blir den mest sannsynligvis montert.. :roll:

Hva koster disse egentlig?

Skrevet
Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D

Hmm..Ja du sier noe der! :) Men er vel litt mye arbeid å få det til kanskje..? :roll: Er det med alt jeg trenger for å få til et komplett GPS system? Bilder og pris? 8)

Skrevet
Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D

Ser egentlig ikke helt for meg at jeg klarer å montere dette inn i en E34.. :roll: ..Ikke JEG i værtfall! :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...