Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D

Ser egentlig ikke helt for meg at jeg klarer å montere dette inn i en E34.. :roll: ..Ikke JEG i værtfall! :lol:

Er vel ikke noe problem å få det inn i bilen, bortsett fra at du må begynne å bygge om midtkonsollen om du skal ha plass til den "hovedenheten" med skjermen å det dær.. :wink:

• Svar 400
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D

Ser egentlig ikke helt for meg at jeg klarer å montere dette inn i en E34.. :roll: ..Ikke JEG i værtfall! :lol:

Er vel ikke noe problem å få det inn i bilen, bortsett fra at du må begynne å bygge om midtkonsollen om du skal ha plass til den "hovedenheten" med skjermen å det dær.. :wink:

Riktig! :wink: "begynne å bygge om midtkonsollen".. :lol:

Det er ikke noe jeg tror jeg kan klare.. :lol:

I så fall trenger jeg en i reserve! :P

Skrevet
Stemmer det. Ser ikke mørkt på det i hvertfall. Ikke når man tenker på hvor spesielt det hadde blitt :D Tror det er plass foran girstanga under varmeapparatet.

Joda, det var der jeg også tenkte.. :wink: Men tviler på at jeg klarer det.. :wink: Er ikke SÅ teknisk anlagt.. :lol:

Skrevet

Riktig! :wink: "begynne å bygge om midtkonsollen".. :lol:

Det er ikke noe jeg tror jeg kan klare.. :lol:

I så fall trenger jeg en i reserve! :P

hehe.. ja, er vel ikke beste plassen i den midtkonsollen heller.. så blir vel en del arbeid med det isåfall :?

Skrevet

Her er et eksempel på at det er plass til å montere skjermer, etc foran girstanga.. :wink: (Dette er ikke er ferdig resultat, skal trekkes i skinn)

74453833jr1.jpg

Skrevet
Har enn slik midtkonsoll liggende... Fra M5, trukket i skinn med sømmer langs alle kantene :D

Interessant!! :) Pris? :)

Har du bilder? :P

Skrevet

Skal gå i garasjen å måle litt! Er HELT sikker på at det går å få til. ALT går:) Bare spør faren din om hva jeg har bygd om gjennom tidene:) Nøkkelen til E34 blandt annet:D

Skrevet
Skal gå i garasjen å måle litt! Er HELT sikker på at det går å få til. ALT går:) Bare spør faren din om hva jeg har bygd om gjennom tidene:) Nøkkelen til E34 blandt annet:D

hehe, hørte det med den nøkkelen! :) Brukte ikke du sinnsykt lang tid på den? :D Har skjønt at du kan det du holder på med, så det er ingen problem for sånne som deg nei! :P

Skrevet
Hehe :D Tok ti timer!! Har holdt på i noen år ja :) Tok ett bilde der jeg prøvde med ramma til tv enheten. Skal være mulig det der :D

Det der ser ut til å passe ja.. :wink::D Men hva er det jeg trenger egentlig? Er det bare å koble strøm på di boksene + den GPS-senderen på taket? :roll: Har ikke noe peiling i det hele tatt på GPS.. :?

Ja, du må absolutt legge ut bilder av bilen din! :P Skal du ha kompressor på den også nå? :twisted:

Skrevet

Det enkleste er nok å få tak i ledningsnettet til navi til E38/E39 og gå videre der fra. Skal ikke være noe problem :D Ja det blir kompressor på M52en til å begynne med :twisted: Leter etter en S50 å slenge kompressoren på... Tror jeg har brukt over 100.000,- på bilen så langt...

Og ganske mange høvdinger på denne: Photo-0012.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...