tovik Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D Ser egentlig ikke helt for meg at jeg klarer å montere dette inn i en E34.. ..Ikke JEG i værtfall! Er vel ikke noe problem å få det inn i bilen, bortsett fra at du må begynne å bygge om midtkonsollen om du skal ha plass til den "hovedenheten" med skjermen å det dær..
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Stemmer det. Ser ikke mørkt på det i hvertfall. Ikke når man tenker på hvor spesielt det hadde blitt Tror det er plass foran girstanga under varmeapparatet.
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D Ser egentlig ikke helt for meg at jeg klarer å montere dette inn i en E34.. ..Ikke JEG i værtfall! Er vel ikke noe problem å få det inn i bilen, bortsett fra at du må begynne å bygge om midtkonsollen om du skal ha plass til den "hovedenheten" med skjermen å det dær.. Riktig! "begynne å bygge om midtkonsollen".. Det er ikke noe jeg tror jeg kan klare.. I så fall trenger jeg en i reserve!
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Stemmer det. Ser ikke mørkt på det i hvertfall. Ikke når man tenker på hvor spesielt det hadde blitt Tror det er plass foran girstanga under varmeapparatet. Joda, det var der jeg også tenkte.. Men tviler på at jeg klarer det.. Er ikke SÅ teknisk anlagt..
tovik Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Har liggende tv/navi til E39. Hadde jo vært tøft å fått til å montere det i en E34:D Da hadde du fått bruk for haifinnen:D Ser egentlig ikke helt for meg at jeg klarer å montere dette inn i en E34.. ..Ikke JEG i værtfall! Er vel ikke noe problem å få det inn i bilen, bortsett fra at du må begynne å bygge om midtkonsollen om du skal ha plass til den "hovedenheten" med skjermen å det dær.. Riktig! "begynne å bygge om midtkonsollen".. Det er ikke noe jeg tror jeg kan klare.. I så fall trenger jeg en i reserve! hehe.. ja, er vel ikke beste plassen i den midtkonsollen heller.. så blir vel en del arbeid med det isåfall
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Har enn slik midtkonsoll liggende... Fra M5, trukket i skinn med sømmer langs alle kantene
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Her er et eksempel på at det er plass til å montere skjermer, etc foran girstanga.. (Dette er ikke er ferdig resultat, skal trekkes i skinn)
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Har enn slik midtkonsoll liggende... Fra M5, trukket i skinn med sømmer langs alle kantene Interessant!! Pris? Har du bilder?
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Skal gå i garasjen å måle litt! Er HELT sikker på at det går å få til. ALT går:) Bare spør faren din om hva jeg har bygd om gjennom tidene:) Nøkkelen til E34 blandt annet:D
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Skal gå i garasjen å måle litt! Er HELT sikker på at det går å få til. ALT går:) Bare spør faren din om hva jeg har bygd om gjennom tidene:) Nøkkelen til E34 blandt annet:D hehe, hørte det med den nøkkelen! Brukte ikke du sinnsykt lang tid på den? Har skjønt at du kan det du holder på med, så det er ingen problem for sånne som deg nei!
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Hehe Tok ti timer!! Har holdt på i noen år ja Tok ett bilde der jeg prøvde med ramma til tv enheten. Skal være mulig det der
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Må vell snart legge ut en prosjekt tråd om E39en jeg har. Begynner å ta helt av nå
borte Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Hehe Tok ti timer!! Har holdt på i noen år ja Tok ett bilde der jeg prøvde med ramma til tv enheten. Skal være mulig det der Det der ser ut til å passe ja.. Men hva er det jeg trenger egentlig? Er det bare å koble strøm på di boksene + den GPS-senderen på taket? Har ikke noe peiling i det hele tatt på GPS.. Ja, du må absolutt legge ut bilder av bilen din! Skal du ha kompressor på den også nå?
Mpowerman Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 Det enkleste er nok å få tak i ledningsnettet til navi til E38/E39 og gå videre der fra. Skal ikke være noe problem Ja det blir kompressor på M52en til å begynne med Leter etter en S50 å slenge kompressoren på... Tror jeg har brukt over 100.000,- på bilen så langt... Og ganske mange høvdinger på denne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå