Gå til innhold

Restaurering av min E24.


conix
 Share

Anbefalte innlegg

Etter forespørsel på mitt prosjekt legger jeg her ut bilder på bilen min slik den ser ut nå.. de er ikke 100 prosent skarpe men de duger.

er snart ferdi understells behandlet etter 4 helger med sandblåsing av understellet(drittjobb!) Har en god helg minimum på bilen til før jeg er ferdig..

som man kan se fra bildene er det snakk om MYE arbeid her.

hele interiøret har vært ute av bilen for total behandling av bilen innvendig med lakk og støydemping.

nytt teppe fra england og 88 modell m6 interiør med el stoler med minne. hele dashbordet og alle flater er sydd beige skinn på og ser helt rått ut!!

trekker om den gamle hvite vinylen i taket med svart audiofilt teppe for bedre akustikk inni kupeen til det fremtidige men veldig diskree anlegget. skal ikke ha noen sinnsyke subber i denne bilen. hele bagasjerommet skal sys om i beige med teppe og skinn der også! det blir gjort til høst tenker jeg, prioriterer ikke bagasjerommet nå..

Prøver å polere motoren som man kan se på bunnpannen, hele motoren skal klarlakkes med spesiell lakk som tåler temperatur. skal se mest mulig original ut men det skal skinne under panseret mitt.

Felgene er 18 toms originale skrudde BBS laget for BMW!! helt sinnsyke felger på denne bilen med 235 foran og 265 bak!! Bildene taler litt for seg selv egentlig i hvor mye arbeid jeg har lagt i bilen her. grunn til at jeg startet er fordi jeg kjørte bilen i en fjellvegg for 2 år siden(fikk trøst og forståelse av politiet) og bestemte meg da for å gjøre jobben 100%!! var nylakket da jeg krasjet den avusblau metallic. Angret sterkt på at jeg valgte den fargen!

Bilen skal nå lakkes 99%sikkert i en farge som heter Cambourne Green metallic, en Aston Martin farge med et klassisk preg. Er hvertfall målet mitt.

Har anskaffet meg en M6 frontspoiler også som jeg venter på i deiise dager..

Klarer ikke vente til bilen er ferdig.. Målet er å stille på vårmønstringen i bergen i mai selv om jeg skulle mangle litt lister i dørene og slikt.(mangler disse og de er svindyr!!)

BARE Å SPØRRE HVIS NOEN LURER PÅ NOE ANG. 6V SERIER.

Her er link til bilder:

http://img402.imageshack.us/slideshow/p ... 646ys.smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.

Du får bare jobbe som fy og få gjort all pussinga osv selv, kanskje bare la lakkereren se over at det blir rett, så spørre om å få være med i verkstedet når bilen lakkeres og si at du gjerne vil være med å mellompusse om du skal ha flere lag klarlakk, og at du gjerne maskerer og slikt selv, da får de minimalt med arbeide og prisen synker en god del.

For det er grunnarbeidet som koster! (og tar tid...)

Ellers får jeg bare si lykke til, elsker disse bilene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...