Gunnar Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Det er ofte frempå folk som nevner pengedonasjoner eller medlemsskap for å få inn penger til driften, det er jo en måte å gjøre det på, men jeg fortsetter litt på den alternative måten... bimmers.no trenger altså en (eller flere) IDE-disker til backupbruk, minst 40GB, gjerne større. Må selvfølgelig være i orden. Hvis noen har noe liggende hadde jeg satt stor pris på en PM, så kan dere få postadresse. Dette er vel et bedre formål enn støvskuffa? Er også interessert i donasjon av noe vanlig DDR-minne til serveren det kjøres backup mot, om noen har noe slikt. PM eller gr@bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Jo jøss. Har en 80gb, maser på deg på msn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Har en gammel maskin liggende, så jeg skal se hva jeg klarer og rote fram Edit: Har en på 20gb.. (mener jeg) går det med tanke på Hagenisse sin på 80gb? Har og SD ram, men det gå vel kanskje ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Kan hende jeg har noe DDR liggende, men dog ikke her, kan sjekke i løpet av uka. Har også en hel haug med div andre PC deler liggende og hvis det skulle være behov Gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Mulig jeg har en 200Gb som snart skal byttes ut. Maxtor 7200 RPM, ATA 133, 8mb cache (ganske sikker).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 26, 2007 Share Skrevet Februar 26, 2007 Har 256mb ddrram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Har en Seagate Barracuda 120GB 7200rpm 2Mb cache IDE ATA ferdig pakket i bobbleplast. Har ligget en stund i klesskapet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Høres bra ut! Har sendt to siste talere en PM. Lien, kan du ikke gi beskjed når/hvis det blir, og du fortsatt føler for å donere den til et godt formål? Stephan, det er bare å si fra når du vet noe mer. Det må være min PC2100 - alt over skal være bakoverkompatibelt slik at det skal fungere. Mener det står en PC3200-brikke i boksen allerede. Nickene deres havner selvfølgelig i "hall of fame" (donasjonsliste).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 trur jeg har en splitter ny 250 gb jeg kan donere bort her hvis det er intressangt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2007 Det er selvfølgelig interessant, og flott om du får til! Sender deg en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 hvor mye minne er du på jakt etter har kanskje 10stk 512mb DDR brikker liggende, men det er vel begrenset med plass da det står brikker i fra før regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Lien, kan du ikke gi beskjed når/hvis det blir, og du fortsatt føler for å donere den til et godt formål? Jeg sjekket disken i dag og jeg tror ikke den er brukendes lenger er jeg redd Masse dårlige sektorer og noen ganger starter den ikke opp.. Men finner jeg noe mer fra de utallige pcene som ligger hjemme så skal jeg gi deg en beskjed. Donerer gladelig til bimmers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViBe^ Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Har en Western Digital 120gb disk liggende! skal se om jeg får testet den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Har 2-3 IDE hardisker liggende som ikke brukes... bare send PM så kan jeg sende den nedover. edit: har kanskje en 512mb DDR brikke også : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andymac Skrevet Februar 27, 2007 Share Skrevet Februar 27, 2007 Har en gammel maskin stående som ikke brukes. Det er hvertfall en 320Gb disk i den + et par til. Kan sjekke når jeg kommer hjem fra jobb. Har en del minne i den også, sjekker det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå