Gå til innhold

Trenger IDE-harddisk(er) til bimmers-backup

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Det er ofte frempå folk som nevner pengedonasjoner eller medlemsskap for å få inn penger til driften, det er jo en måte å gjøre det på, men jeg fortsetter litt på den alternative måten...

bimmers.no trenger altså en (eller flere) IDE-disker til backupbruk, minst 40GB, gjerne større. Må selvfølgelig være i orden. Hvis noen har noe liggende hadde jeg satt stor pris på en PM, så kan dere få postadresse. Dette er vel et bedre formål enn støvskuffa? 8)

Er også interessert i donasjon av noe vanlig DDR-minne til serveren det kjøres backup mot, om noen har noe slikt.

PM eller gr@bimmers.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut! Har sendt to siste talere en PM.

Lien, kan du ikke gi beskjed når/hvis det blir, og du fortsatt føler for å donere den til et godt formål? :)

Stephan, det er bare å si fra når du vet noe mer. Det må være min PC2100 - alt over skal være bakoverkompatibelt slik at det skal fungere. Mener det står en PC3200-brikke i boksen allerede.

Nickene deres havner selvfølgelig i "hall of fame" (donasjonsliste).. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lien, kan du ikke gi beskjed når/hvis det blir, og du fortsatt føler for å donere den til et godt formål? :)

Jeg sjekket disken i dag og jeg tror ikke den er brukendes lenger er jeg redd :? Masse dårlige sektorer og noen ganger starter den ikke opp.. Men finner jeg noe mer fra de utallige pcene som ligger hjemme så skal jeg gi deg en beskjed. Donerer gladelig til bimmers!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...