Gå til innhold

98' E46 318 AUTOMOTE FERDIG!SOLGT!


oddgeir86
 Share

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en svart 98mod E46 318 fra Automote(www.automote.no) som nå skal bygges opp med full styling,justerbart,noe opplakkering og lakkering av småting i interiør og breie 18'' eller 19''-hjul.Hvilke felger det blir er ennå ikke helt bestemt,men satser på noe ''breitt'',helst 19''.Er originalt svart,men siden bilen er skadet,og mye må lakkeres opp,skal svart kombineres med en annen farge i tillegg,mest sannsynlig noe tøft med fronten.Bilder kommer så fort ting skjer med bilen,Sivert og co venter på resten av delene før bygginga starter.Skal være klar i løpet av april.Tror dette kan bli kult siden automote har bra peiling,og bilen er et godt utgangspunkt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rieger front,sveisa bad-look-panser,rieger skjørt,rieger hekk,speil,bakrutesenker,sota blink og baklys..Blir svart og muligens en kul lilla-farge på frontn:-)Lakkerern til Automote finner vel på noe kult..Eillers er planene soting av ruter og en del stereo:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å svare i tråden på BF. men funka ikke.

Ja, i motsetning til den surpadda som har svart deg på BF. og i likhet med de andre her så gleder jeg meg til å se sluttresultatet på bilen din. Har alltid hatt sansen for automote's e46 bygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...