Gå til innhold

98' E46 318 AUTOMOTE FERDIG!SOLGT!


oddgeir86
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jækla kul bil ja

Hvor har du skaffa di råe dørhåndtakene?

Takk for at du ødelegger tråden min med dritt da..

Er ikke så sikker på om dette var ment som ironi jeg !?

Har riktignok lest "Onkel Morten"-tråden, men det kan da ikke være noen tvil om at dørhåndtakene på E46 er en designmessig genistrek sammenlignet med de flate "vippelokkene" på E30 og E36 :wink:

132-3250_IMG.JPG

BMW_E36_CZTCARBONE36015_2.jpg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
5.jpg

8.jpg

0.jpg

Bilen er nå satt unna til vinterlagring.Blir toning av ruter og småting før våren :) Forslag til forbedringer?? :)

jepp :)

skift ut de harry baklampene, hev bilen 20 mm eller bygg ut bredere bak for sånn som det ser nå ut så ser det utrolig uprofft ut :)

ellers ville jek tatt bort den snøskavelen på bakruta og heller satt på en carbon lip spoiler på bakluka (typ M3) og seff Carbonnyrer :)

daaaaa ville den blitt jevlig rå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5.jpg

8.jpg

0.jpg

Bilen er nå satt unna til vinterlagring.Blir toning av ruter og småting før våren :) Forslag til forbedringer?? :)

jepp :)

skift ut de harry baklampene, hev bilen 20 mm eller bygg ut bredere bak for sånn som det ser nå ut så ser det utrolig uprofft ut :)

ellers ville jek tatt bort den snøskavelen på bakruta og heller satt på en carbon lip spoiler på bakluka (typ M3) og seff Carbonnyrer :)

daaaaa ville den blitt jevlig rå ;)

Uproft?Hva er uproft?

Hev bilen? :applause:

Lite aktuelt..men greit med forskjellige meninger.

Bakrutespoileren synes jeg kler bilen godt,men vurderer lip-spoiler ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey det ser uproft ut, du trenger ingen forklaring på det ;) ok hvis du ikke ser det selv så bor du mest sansynlig i Haldensområdet :)

forslag til baklamper og legg merke til åssen biler skal senkes !!:

24_399108728.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey det ser uproft ut, du trenger ingen forklaring på det ;) ok hvis du ikke ser det selv så bor du mest sansynlig i Haldensområdet :)

forslag til baklamper og legg merke til åssen biler skal senkes !!:

24_399108728.jpg

Tror vi har litt ulik oppfatning når det kommer til senking og utseende på BMW'er..å nei,jeg er ikke fra Halden :P Du må være den første jeg har hørt si at Automote er uproffe på bygging av BMW,sier vel mere om deg enn om bilen min.Å når du en gang ikke klarer å begrunne det,blir det alt for dumt.Tåler kritikk jeg,men da bør det være saklig,og du burde kunne si hvorfor.Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor du gidda å se på bilen en gang,hvis den er så forferdelig uproff ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss du spurte om hva du kunne gjøre av forbedringer, jeg svarte ... ikke spør om du kun vil ha ros ...

jeg behøver ikke dokumentere noe som helst ang om det ser proft ut eller ikke, for her er det snakk om bruk av øynene.. altså visuellt så ser du det eller så ser du det ikke ;) enkelt og greit ..

en ting til: ang Automote så har ingen av de bilene imponert meg, de ser ente for harry ut eller for bling bling ut ..

BMW biler skal ikke mishandles, de skal pyntes diskret og rått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss du spurte om hva du kunne gjøre av forbedringer, jeg svarte ... ikke spør om du kun vil ha ros ...

jeg behøver ikke dokumentere noe som helst ang om det ser proft ut eller ikke, for her er det snakk om bruk av øynene.. altså visuellt så ser du det eller så ser du det ikke ;) enkelt og greit ..

en ting til: ang Automote så har ingen av de bilene imponert meg, de ser ente for harry ut eller for bling bling ut ..

BMW biler skal ikke mishandles, de skal pyntes diskret og rått ;)

Sånne som deg får meg til å hylflire :) Sa jeg at jeg kun ville ha ros?nei..skrev at du bør kunne forklare hva du mener er uproft,noe du tydeligvis ikke klarer å forklare.Men baklyktene på bildet ditt så bra ut,det er vel det eneste vi er enig i.

La oss legge denne diskusjonen død,vi blir aldri enig uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...