Gå til innhold

98' E46 318 AUTOMOTE FERDIG!SOLGT!


oddgeir86
 Share

Anbefalte innlegg

jøss du spurte om hva du kunne gjøre av forbedringer, jeg svarte ... ikke spør om du kun vil ha ros ...

jeg behøver ikke dokumentere noe som helst ang om det ser proft ut eller ikke, for her er det snakk om bruk av øynene.. altså visuellt så ser du det eller så ser du det ikke ;) enkelt og greit ..

en ting til: ang Automote så har ingen av de bilene imponert meg, de ser ente for harry ut eller for bling bling ut ..

BMW biler skal ikke mishandles, de skal pyntes diskret og rått ;)

Huff!!!

Det må gå ann å svare på kritikk man er uenig i.

Å om du etter egne øyne mener dette ser uprofft ut bør du gå en tur til synslege.

Om en liker stylingen eller ikke har ingen ting med uprofft eller ikke å gjøre. Handler om smak. (og i og med att du liker den ubertriste bilen du referer til så har jeg og du helt forskjellig smak).

Du kan faktisk se hverken og det er profft eller uprofft ut ifra disse bildene, da bør en se bilen, for å dekning for slike utsagn.

Stinker sjalusi slike utsagn. Det lyser igjennom når en ikke klarer å komme med konstruktiv kritikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rå bil du har der, ja. Er enig med dem som sier at andre baklys hadde gjort seg og at den kanskje kunne ha vært et par cm høyere bak. Men det er sagt ut fra bildene. Godt mulig det arter seg anderledes i virkeligheten. Men blir du ikke stresset av å passe på kanten på felgene når du kjører? :lol: Uansett en gjennomført bil. Har ikke likt alle byggene til Automote, men de uten tribal, lambodører og for mye bling er helt sjef. Refererer til den røde E-36 cab med sort ramme rundt frontruta. Nydelig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil du har der, ja. Er enig med dem som sier at andre baklys hadde gjort seg og at den kanskje kunne ha vært et par cm høyere bak. Men det er sagt ut fra bildene. Godt mulig det arter seg anderledes i virkeligheten. Men blir du ikke stresset av å passe på kanten på felgene når du kjører? :lol: Uansett en gjennomført bil. Har ikke likt alle byggene til Automote, men de uten tribal, lambodører og for mye bling er helt sjef. Refererer til den røde E-36 cab med sort ramme rundt frontruta. Nydelig bil.

Hehe,må passe på felgkanten en del ja..må ofre litt vettu :wink:

Men har vært litt uheldig også :(

Men dette skal ordnes opp før et ev. salg..

Takk for d,helt enig med det at det er vanskelig å se ut fra bilder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...