Gå til innhold

98' E46 318 AUTOMOTE FERDIG!SOLGT!


oddgeir86
 Share

Anbefalte innlegg

Da har vi samme mening 8) Er bra at folk har forskjellige meninger,men de som liker BMW og sier Automote ikke har peiling,eller lager kule biler,de er RARE i MINE øyne..Skal legge ut MYE bilder når de starter med bilen,og når bilen er klar :) Forhåpentligvis så fort som mulig..April en gang ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble forresten så jeg sletta tråden på BF..Alle skreiv bare inn dritt om bilene Automote bygger o.l..Greit å ha egne meninger,men ikke del de i min tråd som egentlig skulle handle om bilen MIN :D Bra folk her på Bimmers er mere saklig iallefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BF i mine øye blir bare mer og mer usaklig.Ble blandt annet linket til en tråd der igår. ang en moderator som oppførte seg som en 14åring (mulig det var en 14åring). bla annet gikk til "konkurrerende" forumer for så å slenge dritt og møkk.

Da ble denne BF-moderatoren slettet ifra forumet(gatebil) og som hevn. slettet han gatebil-henrik ifra BF. uten grunn.

Når ikke engang moderatorene på BF klarer å holde seg til å være saklig. da blir det for dumt.

Nok OFF-TOPIC.

gleder meg til bilder av bilen din dukker opp her

og velkommen hit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert prosjekt har vurdert det selv men det er fritiden som stopper meg... så jeg har tenkt litt hmmm Dame eller Bil??.. så nå i neste måne kjøper jeg ny bil.. damer kommer og går men bmw får meg til og komme når den går :P Gleder meg til bildene oddgeir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i det ja,jeg er iallefall ferdig med BF..Men over til saken:-)Automote venter på noen deler,så når dette er i boks starter de for alvor med bilen :wink: Skal holde dere oppdatert så fort noe skjer..Dumt jeg ikke har tatt bilder av bilen slik den er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi samme mening 8) Er bra at folk har forskjellige meninger,men de som liker BMW og sier Automote ikke har peiling,eller lager kule biler,de er RARE i MINE øyne..

Det er vel ingen tvil om at Sivert og co har peiling på det de driver med. Er veldig imponert over endel lakkjobber de har utført.

Automote har laget mange råe biler, selv om ikke alt er helt i min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi samme mening 8) Er bra at folk har forskjellige meninger,men de som liker BMW og sier Automote ikke har peiling,eller lager kule biler,de er RARE i MINE øyne..

Det er vel ingen tvil om at Sivert og co har peiling på det de driver med. Er veldig imponert over endel lakkjobber de har utført.

Automote har laget mange råe biler, selv om ikke alt er helt i min smak.

Jepps,alle kan ikke like det samme,og bra er det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Ja det er vel jeg som skal ordne bilen din da sikkert :D Skal jeg lakke no kult på den også, hmm ja vi finner vel på noe når den står i lakkboksen. Han nevnte vel at vi skulle bynne på den snart nå, må bare få ut non andre biler slik at det blir litt plass. Litt trangt hoss oss.

Å siden jeg slutter etter April så er det litt hektist til oss nå, mange prosjekt i ilden Sivert nå. Som han helst har sett blitt færdi før jeg pakker og drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...