Gå til innhold

98' E46 318 AUTOMOTE FERDIG!SOLGT!


oddgeir86
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

.Har du fortsatt tro på at det blir bil på meg til helga da? :-k

Hmmmm, skeptisk. Har blitt spurt om å jobbe kvelder uka her på din, men tror desverre jeg ikke får tid. Så da spørs det om hvor mye de har å gjøre for Svinsås uka her.

Surt..er blitt veldig utålmodig jeg nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.Har du fortsatt tro på at det blir bil på meg til helga da? :-k

Hmmmm, skeptisk. Har blitt spurt om å jobbe kvelder uka her på din, men tror desverre jeg ikke får tid. Så da spørs det om hvor mye de har å gjøre for Svinsås uka her.

Jeg hadde ihvertfall blitt sinnsykt glad hvis du hadde fått tid til å hjelpe Sivert en kveld i uka her,hører du er vårt eneste håp hvis bilen skal ha sjans til å bli klar til Våler..Skjønner du sikkert har mye annet å gjøre..men jeg har gleda meg til Våler med ny bil siden i vinter nå,og du vet sikkert hvordan det er.. :)Kjedelig hvis bilen blir ferdig kun ett par dager etter helgas treff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er, men har en anelse. Sikkert like ivrig som når jeg skal ha no nytt til stereon i stua eller hjemmekinon i kjellern :shock:

Jeg har fått et veldig godt tilbud for å jobbe en real kveld ja, så det spørs om jeg må oppover en tur. Det blir isåfall torsdags kvelden, så får vi se om de har gjort nokk til at vi får den ferdig med min hjelp. Det er ikke akkurat første gang jeg har jobbet natt og dag i strekk for å få biler klar til treff :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan det er, men har en anelse. Sikkert like ivrig som når jeg skal ha no nytt til stereon i stua eller hjemmekinon i kjellern :shock:

Jeg har fått et veldig godt tilbud for å jobbe en real kveld ja, så det spørs om jeg må oppover en tur. Det blir isåfall torsdags kvelden, så får vi se om de har gjort nokk til at vi får den ferdig med min hjelp. Det er ikke akkurat første gang jeg har jobbet natt og dag i strekk for å få biler klar til treff :shock:

Ok,er uansett skikkelig fornøyd med at du orker å gjøre ett forsøk :) Så får jeg bare håpe de har fått gjort nok de neste par dagene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en E46 som skal bygges opp, men den må nokk vente. Den har alle deler inkl styling og 19" felger Den får facelift panser lykter og skjermer og masse plast :D Om noen er inntrisert, kan man jo få være med å bestemm litt hvordan den skal bli :shock: . Det er en 98 mod 318i

Titansilver som farge nå, men her er mulighetene store 8)

Det blir nokk tur til Løkken på Torsdag ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en E46 som skal bygges opp, men den må nokk vente. Den har alle deler inkl styling og 19" felger Den får facelift panser lykter og skjermer og masse plast :D Om noen er inntrisert, kan man jo få være med å bestemm litt hvordan den skal bli :shock: . Det er en 98 mod 318i

Titansilver som farge nå, men her er mulighetene store 8)

Det blir nokk tur til Løkken på Torsdag ja.

Er nok liten tvil om at mulighetene når det gjelder lakk på bilen du skal selge er store ja :) Kjempebra at du tar ei økt på bilen min igjen :D Får håpe det ordner seg til helga nå da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbes på spreng med bilen din ja..

Gjorde klart listene innvendig og dørhåndtak klar til lakkering i går, mens sivert holdte på med eksos..

Snakk om att du tar hjula mine også..

Ja,snakka med Sivert om det i går.Helt greit for meg det,regner med de er lite og pent brukt så :wink: Supert at det jobbes mye med den nå,blir godt å få den :) Lurer bare på når.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...