ReiRud Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Jepp,står på Løkken nå ja:-)Regner med det er på verkstedet du skal.. skal valse for å få innunder oz futura så skal sikkert på verkstedet ja
oddgeir86 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 Hmm,da blir det vel start i dag da regner jeg med...
gaasen Skrevet April 16, 2007 Skrevet April 16, 2007 Bilen er på plass og er startet på.. kom på lørdag
oddgeir86 Skrevet April 16, 2007 Forfatter Skrevet April 16, 2007 Var det jeg trodde ja Bilen din ble bra forresten,Geir !Bestemt deg for hjul da?
oddgeir86 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Blir mest sannsynlig disse felgene i 19'',hvis Sharif får de inn snart..Hva tror dere?Jeg tror disse kan passe bra på bilen
antiloop Skrevet April 17, 2007 Skrevet April 17, 2007 Disse kommer til å passe fint men å kjøpe igjennom Sharif har i hvertfall jeg dårlig erfaring med over internett, bestilte felger der i fjor sommer jeg men har ikke hørt noe enda , så personlig fremøte er nok det beste hvis en skal handle der..
oddgeir86 Skrevet April 17, 2007 Forfatter Skrevet April 17, 2007 Dette tar også Sivert seg av,han er der titt og ofte,så det går nok greit
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Den står på rettejiggen bak lakkboksen, var nok derfor du ikke så den !! Er godt igang med den nå. Det meste av deler er kommet, så skal være i orden med det mesta av rettingen på jiggen i løpet av uka.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Den står på rettejiggen bak lakkboksen, var nok derfor du ikke så den !! Er godt igang med den nå. Det meste av deler er kommet, så skal være i orden med det mesta av rettingen på jiggen i løpet av uka.
LEIKIS (Hæmnskjæln) Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Ok! På jobb i dag også? Fri i dag ja, hadde kino aften i går, så Nye Bond filmen. Har fått delt av rommet, så mye bedre lyd nå
gaasen Skrevet April 21, 2007 Skrevet April 21, 2007 Blir mest sannsynlig disse felgene i 19'',hvis Sharif får de inn snart..Hva tror dere?Jeg tror disse kan passe bra på bilen Må nok skuffe litt.. Disse hjula leveres kun i 18".. Snakka med sharif selv mandag 16/4 Men det er fine hjul
oddgeir86 Skrevet April 22, 2007 Forfatter Skrevet April 22, 2007 Ok,men blir ikke disse hjula allikevel så Har ombestemt meg..Blir vel snart bil da
oddgeir86 Skrevet April 23, 2007 Forfatter Skrevet April 23, 2007 Den står på rettejiggen bak lakkboksen, var nok derfor du ikke så den !!Er godt igang med den nå. Det meste av deler er kommet, så skal være i orden med det mesta av rettingen på jiggen i løpet av uka. Jepp,høres bra ut det Godt at dere er i gang..får håpe det blir bil på meg snart da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå