Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også en kontakt som går fra orginalkontakten til orginalspillern, til vanlig iso som passer rett til spillern din.. Ha dette på lager. Slipper du å klippe ledninger

• Svar 266
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  gaasen skrev:
  oddgeir86 skrev:
stereo001ux7.th.jpg

Pioneer DEH-P6900IB spiller

2 stk Pioneer TS-W3004SPL 12'' subber

RF 10001BD forsterker

Infinity Reference høyttalere fram og bak

1farads Prosonic kondensator

Stereo'n skal forbedres etterhvert med spiller med skjerm,og muligens skjermer i nakkestøttene :) Men dette blir ikke ennå,har gått med en del kroner i det siste..

Heisann..

Skulle kommet til meg for å handlet stereo..

Har eget firma og har prøvd å feila og funnet ut litt hva som funker..

Si ifra når du skal ha deg skjerm, det kan jeg fikse..

Må få høre om du får støy når du bruker pioneer, har hatt en del problemer med støy på disse spillerne i bmw..

En montør på bilradioen i bynsa att det var en svakhet til pioneer..

Blir vel uansett bra tenker jeg

Jeg har en Pioneer DEH 9800BT + JBL forsterker og de sa det samme til meg angående støy på Bilradiospesialisten! Det de gjorde hos meg var koble spiller og forsterker med felles jording og det fungerer helt toppers med null støy.. :wink:

Skrevet
  gaasen skrev:
  oddgeir86 skrev:
stereo001ux7.th.jpg

Pioneer DEH-P6900IB spiller

2 stk Pioneer TS-W3004SPL 12'' subber

RF 10001BD forsterker

Infinity Reference høyttalere fram og bak

1farads Prosonic kondensator

Stereo'n skal forbedres etterhvert med spiller med skjerm,og muligens skjermer i nakkestøttene :) Men dette blir ikke ennå,har gått med en del kroner i det siste..

Heisann..

Skulle kommet til meg for å handlet stereo..

Har eget firma og har prøvd å feila og funnet ut litt hva som funker..

Si ifra når du skal ha deg skjerm, det kan jeg fikse..

Må få høre om du får støy når du bruker pioneer, har hatt en del problemer med støy på disse spillerne i bmw..

En montør på bilradioen i bynsa att det var en svakhet til pioneer..

Blir vel uansett bra tenker jeg

Hei du!

Jepp,det skal jeg gjøre :) Hørte lyden i din ei helg her,hørtes bra ut det ja 8)

Skrevet

Blir bil skal du se..

Bedre det blir gjort ordentlig istedet for att du får den halvgjort.

Ang bilstereoen, så har jeg også prøvd det der med jordinga, men fikk fremdeles problemer..

Mulig d var spillerne

Skrevet
  gaasen skrev:
Blir bil skal du se..

Ang bilstereoen, så har jeg også prøvd det der med jordinga, men fikk fremdeles problemer..

Mulig d var spillerne

Joda,du har helt rett i det :) Får bare krysse fingrene å håpe den blir klar til Våler neste helg,har planlagt en lørdagstur dit..Skal si fra til deg når jeg har prøvd spilleren ja forresten.

Skrevet

Jeg er innkalt til arbeid i helgen, så da er det muligheter for at det kanskje blir bil på deg til Våler :D Siden jeg også er opptat for tiden måtte han blø litt for å få meg på jobb, men det koster jo å ha fagfolk i arbeid :lol:

Jeg får prøve å huske å ta no bilder i morgen da

Skrevet

Ok,bra at Sivert gjør det han kan for å få bilen ferdig fortest mulig hvertfall :)Ja,hadde vært kult om du hadde tatt bilder ja,har jo ikke sett bilen etter dere starta med den selv..

Skrevet

Var en tur kikka på bilen i dag,begynner å ligne noe nå,men er nok fortsatt igjen litt arbeid ja før den er klar..Håper Hæmnskjælen tok noen bilder,jeg glemte så klart å ta med kamerae oppover :(

Skrevet
  Hæmnskjæln skrev:
Har non bilder fra mobiln bare.

Men vet ikke hvordan jeg legger til bilder fra maskina

Ok,hadde vært kult om vi hadde fått ordna med å lagt de ut ja..Har du fortsatt tro på at det blir bil på meg til helga da? :-k

Skrevet
  oddgeir86 skrev:
  gaasen skrev:
Blir bil skal du se..

Mulig d var spillerne

Joda,du har helt rett i det :) Får bare krysse fingrene å håpe den blir klar til Våler neste helg,har planlagt en lørdagstur dit..Skal si fra til deg når jeg har prøvd spilleren ja forresten.

Vet du noe om når hjula mine kommer forresten?Hørte det var du som ordna med det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...