Gå til innhold

Min M5 ble stjålet i dag! Dusør!


hanstiig
 Share

Anbefalte innlegg

Må bare si at HER er det jævlig mange verdags helter alle skal se og notere ned nr. osv... bla bla bla bare masse piss og spekulasjoner!! EYY! bil-eier! den bilen er GARANTERT slakta og dumpet!! det er ikke bare bare å kjøre en ureg. bil ut av landet! til syvende å sist er det jo DIN feil har man sånn bil passer man jævlig godt på den og ikke parkere den hvor som hels å IKKE i Oslo! hadde jeg vert deg hadde jeg bare kjørt uten skilter! det er jo faen med en M5 med uten skilt du drar fra det meste...... lykke til videre på jakten etter den savnede M5 :cry:

Jaaa... En M5 uten skilt går myyye bedre enn en MED skilt.

Ikke alle som er like tøff som deg vettu.

Bla bla bla.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

AJ aj aj.... Jeg hadde ligget i fosterstilling å brølt "MAMMA!". Siden bilen ikke hadde skilt så er den heller ikke forsikret da regner jeg med. Er nok desverre en stor sjanse for at bilen blir plukket fra hverandre og solgt i deler eller som tidligere nevt sendt til Polen, Agfanistan o.s.v.

lite tru på på polen litauen osv. de kjører jo bare diesel...

stakar deg... kan ikke fårestille meg en gang hvordan det må føles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si at HER er det jævlig mange verdags helter alle skal se og notere ned nr. osv... bla bla bla bare masse piss og spekulasjoner!! EYY! bil-eier! den bilen er GARANTERT slakta og dumpet!! det er ikke bare bare å kjøre en ureg. bil ut av landet! til syvende å sist er det jo DIN feil har man sånn bil passer man jævlig godt på den og ikke parkere den hvor som hels å IKKE i Oslo! hadde jeg vert deg hadde jeg bare kjørt uten skilter! det er jo faen med en M5 med uten skilt du drar fra det meste...... lykke til videre på jakten etter den savnede M5 :cry:

Jøss #-o:-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gir fulstendig faen! min bmw står trygt i garasjen med alarm.. kommer noen inn garasjen blir de skutt å hengt til tørk! :twisted:

Og står bilen tørt, så er det jo en fin veteran når du kan bruk'n igjen.

En viss fare for at det samme vil skje her i gården. :?

Noe nytt om bilen forresten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...