Dr_S Skrevet Mars 5, 2007 Share Skrevet Mars 5, 2007 Dr_STror du må lese gjennom tråden en gang til.. Han kjøpte bilen sommeren 2005. Og det var tydeligvis noen ting som selger skulle fikse da, men hvorfor i all verden måtte den til Oslo for å fikses på? Bl.a bytte rute. Var det jeg stussa på...så lenge i etterkant. Til trådstarter: Hvilken bensinstasjon i Oslo var dette? Hvilket område? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 6, 2007 Share Skrevet Mars 6, 2007 Oslo var vel fordi selger skulle ordne godkjenningen der..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Måtte til oslo for godkjenning på mysen trafikkstasjon, eg prøvde og få de til i førde, men der var de blankt nei før eg nesten kom inn døra!!! ruta fekk en sprekk i høgre passasjerside som var av ingen betydning da eg hadde bilen, steinsprut, men eg måtte tydeligvis skifte ruta for at alt skulle vere i orden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 Har det skjedd noe mer i saken eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 surt, kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 ikkje noe endring i saken enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 ikkje noe endring i saken enda Har du fått en telefonsamtale ang bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raptor Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Måtte til oslo for godkjenning på mysen trafikkstasjon, eg prøvde og få de til i førde, men der var de blankt nei før eg nesten kom inn døra!!!ruta fekk en sprekk i høgre passasjerside som var av ingen betydning da eg hadde bilen, steinsprut, men eg måtte tydeligvis skifte ruta for at alt skulle vere i orden!! Hvorfor sa biltilsynet hos deg nei, når bmw sa at bilen var proff bygd? Det er jo bekreftelse fra fra bmw som er vanskelig å få, og som egentlig er godkjenningspapirene for å få den godkjent. samme hvilket biltilsyn du viser den på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
the driver Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 synd med bilen din. mye dritt prat her om hvem som er ansvarlig, men det er iallefall registrerte eier sitt annsvar å ha forsikring, og med forsikring ville vel ikke dette vært noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raptor Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 helt enig. vanskelig å holde selger ansvarlig når bilen ikke kan leveres ved eventuelt heving av kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanstiig Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 poenget er jo at bilen var i selgers ansvar da den var stjelt! biltilsynet her lokalt sa blankt nei, og eg har spurt meg sjølv og mangen avndre hvorfor? skal jo vere en lik etat over heile landet, men tydeligvis ikkje!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Kjipt det der, kommet noe videre i saken eller? Er desverre altfor stor forskjell fra trafikkstasjon til trafikkstasjon når det gjelder godkjenning osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-30 big Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 ikkje noe endring i saken enda Synd om den ikke dukker oppigjen da... får håpe på jungel tellegraffen.. Hadde du akkuratt kjøpt bilen du da med di den ikke var godkjent før du fikk den.. i så fall skulle du nok venta 1 uke til så ting var i orden.. Er noe som surrer i hode mitt att denne bilen var handla med får en god stund siden også... ett år siden eller noe? kansje jeg som blinker men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Tipper det var en original M5 med innsveisa rammenummer fra en 518i, og at den derfor ville bli vanskelig å godkjenne. Skal ikke anklage noen for noe her, men om selger da får noia, så ville et eventuelt iscenesatt tyveri få slutt på en slik pineprosess... Jeg kan ihvertfall ikke fatte og begripe at det er så få som kan svare på spørsmål rundt M5-ombygginger når det går så mange "ombygde" M5er i landet. Tipper årsaken er at størsteparten har innsveisa rammenummer fra kollisjonsskadede biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Tipper det var en original M5 med innsveisa rammenummer fra en 518i, og at den derfor ville bli vanskelig å godkjenne. Skal ikke anklage noen for noe her, men om selger da får noia, så ville et eventuelt iscenesatt tyveri få slutt på en slik pineprosess...Jeg kan ihvertfall ikke fatte og begripe at det er så få som kan svare på spørsmål rundt M5-ombygginger når det går så mange "ombygde" M5er i landet. Tipper årsaken er at størsteparten har innsveisa rammenummer fra kollisjonsskadede biler. bra skrevet! kjenner endel som driver med det! tullinger mener nå jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå