Zakki Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 fint vær idag...tok meg en tur ut i m3'en og etter 10 min kjøring...begynte check control lampe og lyse. på kjøre computeren står det bremslicht elektrik betriebsanleitung.... oversatte det til engelsk stop light electrical connection manual ??? Noen som vet va det vill si? bilen er foresten en 1996 M3 3.2
Kjetil 323i E36 Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Ville prøvd å sjekket/byttet bremselysbryteren. Den skal sitte under dashbordet v/bremsepedalen mener jeg. Kommer beskjeden bort når bilen startes på nytt, for deretter å komme tilbake når du trykker på bremsepedalen?
Zakki Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 ja meldingen forsvinne når jeg starter den på nytt men kommer tilbake igjen etter noen minutter...selv om jeg ikke trykker på bremse pedalen. Ska få den levert inn på bavaria iløpet av uken...bler vel noen tusen lapper tenke jeg hehe
Øyvind L. Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Bytt begge bremselyspærene og sjekk om kontaktene er irret. Selv om ikke pærene er deffekte så bytter du de.. Se om det hjelper.
kabeldeigen Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Lyser det i bremselysene dine da???? Hvis det ikke gjør det, så er nok bryteren til bremsepedalen som er sliten..Eller en sikring som er gåen. Hvis pærene dine ikke virker, så mener jeg at det kommer opp en annen tekst... Husk at du kan skifte språk til engelsk i computeren, blir lett enklere å forstå de meldingen som popper opp i display.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå