bmw2002 Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 Hei. Har du liggende venstre og kanskje også høyre forskjerm pluss et panser i bra stand. Hvor lakken er ok og da i diamantschwarz metallic. Ville jeg sette pris på om du sendte meg en PM med pris og gjerne et bilde. Henter på østlandet. Hilsen Thomas
dreaz Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Hei.Har du liggende venstre og kanskje også høyre forskjerm pluss et panser i bra stand. Hvor lakken er ok og da i diamantschwarz metallic. Ville jeg sette pris på om du sendte meg en PM med pris og gjerne et bilde. Henter på østlandet. Hilsen Thomas har ett brukt panser 500,- kan fixe nytt og. ca 2000,- nye skjermer 1050,- stk
bmw2002 Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Det jeg er interessert i er panser og skjermer i riktig farge. Da jeg ikke har tenkt å bruke penger på å lakke om den sølv grå fronten jeg har i dag. Dette er og skal være en lavkost prosjekt. Er panseret diamantschwarz metallic ?
dreaz Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Det jeg er interessert i er panser og skjermer i riktig farge. Da jeg ikke har tenkt å bruke penger på å lakke om den sølv grå fronten jeg har i dag. Dette er og skal være en lavkost prosjekt. Er panseret diamantschwarz metallic ? grønn....
bmw2002 Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Skrevet Mars 17, 2007 Det må da være noen som har liggende noe . . .
bmw2002 Skrevet April 5, 2007 Forfatter Skrevet April 5, 2007 Jeg har selv sølv panser og skjerm. Men takk for at du svarte og er det noen som har dette i diamantschwarz metallic. . . så ja takk
Gjest Skrevet April 5, 2007 Skrevet April 5, 2007 bilder av panseret jeg har. usikker på hvilken lakk det er, men kan sjekke i morgen. Liten skade på panseret som jeg har prøvd å ta bilde av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå