TOREBMW Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 lurte på om vi skulle samles en gjeng og kjøre ilag østover..vil bare høre om det er noen som skal på dette treffet som kommer fra vest mvh tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Mener jeg har fri da, men må sjekke det opp. Er i så tilfelle med! Du bor vel på Karmøy, det gjør jo forsåvidt jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 da er vi 2:) jeg har allerede søkt meg fri den 18 mai så det er ordnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 hm klarer jeg å ordne meg fri den helgen er jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Vet ikke hvordan det er med bilen da, om den blir partert, men får se. Får vel kanskje hooke opp med noen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvor i landet er dette? Er det mulighet for banekjøring også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Har sjekka skiftplanen, jeg er med. Heisann forresten Jarli! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hvor i landet er dette?Er det mulighet for banekjøring også? Det er på Rudskogen motorsenter i Østfold, og ja det blir banekjøring hele fredagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 oioi, må få tatt meg fri den helga jeg også...alle andre vil ha fri i juli å august så, det passer jo bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 oioi, må få tatt meg fri den helga jeg også...alle andre vil ha fri i juli å august så, det passer jo bra Det er nok mange som vil ha fri fredag 18. mai, da dette er en inneklemt dag mellom 17. og helga. På jobb hos oss er det "tvunget" feriedag for alle i verkstedet, så de fleste av oss andre tar også fri automatisk da. Er nok mange bedrifter som har det slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conix Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Er bilen min klar til da er jeg med mest sannsynlig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 når på dagen starter kjøringa og hvor lenge kan vi holde på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 TOREBMW, sjekk dette innlegget til Gunnar . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg skal nok på treffet også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 TOREBMW, sjekk dette innlegget til Gunnar . takker..eneste problemet for min del er at jeg til den tid helt sikkert ikke er ferdig med godkjenninga av bilen.ergo ikke har skilter på bilen. spørsmålet mitt er da om det kan være lov og kjøre med prøveskilter?slike med kasko som jeg låner gjennom jobben???håper det ellers blir det ikke noe kjøring på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå