The_transporter Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 noen som jobber med billån her? skulle hatt et billån har hørt med banken min.. de vil gi meg et lån på 110000,- men da må jeg ha 22000 selv og det har jeg ikke... jeg kan skaffe halvparten selv.. men da må jeg selge bilen min.. og jeg er jo avhengig av bil... så er det noen som jobber med lån her som er keen på og lande en avtale? Ring meg på 97 95 92 78 for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 spar opp 22000 da. Du får billån med 100% finansiering men da med høyere rente. Litt forskjellig fra bank til bank men nedbetalingstid+bilens alder kan som regel ikke overstige 10år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Elcon gir 100% finansiering på bil. Grei rente har de og. Har selv bil lån hos dem og er ganske fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Hør med en annen bank og flytt alt du har over til den banken ? evnt så toro sier. elcon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 har nok prøvd nog ringe mange banker de sier det samme til meg... og elcon.. hehe jeg er nok bare 21 år... lite hjelp i de der... derfor jeg lurer på om det er noen på forumet her som jobber med lån driver og ser etter e39 og har funnet et par jeg liker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 www.naf.no ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Du har ingen i familien som kan hjelpe deg? fattern kausjonerte for meg da jeg var yngre og hadde lavere inntekt. Det var eneste muligheten for meg da jeg lånte 200 tusen til bil da jeg var 20. Fikk tilbud om lån kun med sikkerhet i bilen, men da var renta nærmere 12%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 har nok prøvd nog ringe mange banker de sier det samme til meg... og elcon.. hehe jeg er nok bare 21 år... lite hjelp i de der...derfor jeg lurer på om det er noen på forumet her som jobber med lån driver og ser etter e39 og har funnet et par jeg liker Om du ikke har betalingsanmerkninger burde et lån på 110000 være enkelt å få. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenny_ Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Det er lettere å få låne 200tusen enn 110 tusen kr. En bil til 110tusen er som regel en gammel bil, å da er de mer grinete. Bmw har vel ikke noe fine lånevilkår. Men det har møller f.eks. Jeg fikk låne 200tusen hos møller, mot at jeg skaffet 30tusen (de lånte jeg i banken) Da var jeg 21-22 år.. å ikke noe hjelp fra noen andre utenom en kul bilselger Det som er litt kjekt med møller er vel at de låner vel kun til merkeforhandler, men når du selger bilen å kjøper ny så kan man refinasiere og da kan man beholde samme lån, men bytte bil. Er supert visst man f.eks har fått dårligere råd og ikke kommer igjennom en ny låne søknad BMW krever vel 30% uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 jeg har ingen familie som kan stille som sikkerhet bare gjeldsslaver som ikke har betalt gjelden sin men vi får se hva det blir til nå da.. kanskje jeg får solgt 318 og lånt meg en bil imens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå