D.C.V Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Er det mulig?! Han får f... ikke 5 øre av meg! Og til deg som tjener 20K utbetalt i mnd på bensinstasjon... jaada! Kanskje mulig med 8% skatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Det er jo som tidligere nevnt akkurat det samme Gatebil.no gjorde med Hafsengen sin Cosworth.. Hvor mye var det ikke de fikk inn der? 1-1.5mill eller no? Folk ga jo hundrelapper og 500lapper i støtte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EvenS Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Noe av det siste jeg hadde gjort her i verden er å støtte noen av Gatebil folka med peng til sine biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 Noe av det siste jeg hadde gjort her i verden er å støtte noen av Gatebil folka med peng til sine biler Word! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Hallå! Takk for støtten folkens... bra at ikke alle er så jævla trangsynte som dere BMW-mennesker!!! Haha! Ja, det stemmer at jeg har fått inn nesten 4000,- og dette er av folk som smiler til livet og tenker "Hvorfor ikke?". Det handler vel ikke å synke lavt, men å faktisk finne på noe nytt og kreativt, istedenfor å stå på Karl Johan og tigge!! Så til alle som synes jeg er en dust, idiot osv. Kiss my ass! Og hvorfor jeg valgte å gjøre det på denne måneden når jeg er i full jobb osv.? Kanskje fordi jeg er inne i en litt tøff måned når det gjelder utgifter og gjeld, og ikke velger å være som alle giddalause folk og selge bilen når det stritter litt i mot. Men takk for ingenting! Jeg har fått inn det jeg trenger. Velger å la MasterCardet gjøre resten av jobben!!!! Glad i dere også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 lavt... Tigger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Vel, ehm, ja. Dette er tigging, kall det hva du vil, men tigging er det. Verden er full av "normale" alternativer. Extrajobb, låne av familie, venner? Rett og slett la bilen stå til du har råd og heller ta buss/tog? Så gå heller ut og gjør det i stedet for å henge her å være bråkjekk fordi ikke alle gidder å hjelpe en cossie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Teit. Veldig pinlig og lese dette. Hva sier vennene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Du bør fortsette å samle inn penger,må nok lage deg et "neste gang den slitne forden tar kveld fond" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Morroklumper... haha, jeg ler! Teit. Veldig pinlig og lese dette. Hva sier vennene dine? Venenne mine, og en hel del andre folk fra andre nettsider (Der denne linken er spredd) synes "eksperimentet" var genialt. For det er ikke alle som er så firkantet og trangsynte som BMW-folket (Eneste forumet der ALLE har vært negative). For det finnes tross alt folk, som jeg tidligere nevnte, som har en positiv holdning til livet og trekker litt på smilebåndet av påfunnet og tenker "Ja, hvorfor ikke hive inn en slant?". Det er jo tydelig siden det har kommet inn nesten 4000,- Så gå heller ut og gjør det i stedet for å henge her å være bråkjekk fordi ikke alle gidder å hjelpe en cossie. Ja, jeg jobber minimum 5 dager i uken, gjerne mer, men takk for forslagene! Vær bråkjekk og spydig mot meg, og jeg er det tilbake. Hadde det vært en BMW 2002 turbo eller lignende hadde vel alle vært helt annerledes. MERK DERE: At det var IKKE jeg som la ut linken her på forumet!!!! Og det var en grunn til det. Koz og klemz! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Du skjønner vel at folk har forskjellige meninger? Og om dette temaet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 LOL! Dette er noe av det latterligste jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Du er jo fra Asker, kunne du ikke bare spurt far om å låne VISA'n? Neida, for å være helt ærlig så har jeg ikke noe imot slike "tigger-aksjoner", i mine øyne blir det hele litt humoristisk, selvom det er leit det med bilen din, og at du sårt trenger spenn! Men som noen sier, har man ikke råd til driften lar man være å kjøpe, men samtidig så skjønner jeg at du vil ha en slik bil Uansett, så tvinger du jo ingen til å betale, man velger selv, så får folk si hva man vil om den saken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=161314 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå