G-A Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Når du kjøper deg en cosworth så bør du ihvertfall ha rå til å betale evt. utgifter.. sånn er det å ha bil.. klarer du ikke det så kan du kjøpe deg en billigere bil eller ta bussen til jobben istedenfor.. Du er 19 år og kjøper deg en cosworth til over 100k.. og etterpå klager du over at du har lite penger.. ? hmm... jaja.. du får gjøre hva du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Nei, det er ikke problemet... Jeg kunne gjerne ventet et par måneder til jeg hadde fått unna en del uforutsette utgifter som har hopet seg opp den siste måneden, og fått den reparert da. Isteden valgte jeg å prøve dette for å se hvordan det gikk, så jeg kan få den på veien så fort som mulig. Så slipper den og støve ned i garasjen. Men jeg har ikke planer om å vente til jeg har nådd 10.000,- Jeg skal få fiksa den nå, og ta resten av mine egen penger (Mitt eget kredittkort, uansett hvor dumt det er). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg har en god idè! Selg cosworthen og kjøp deg BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Ja, drømmer om en E30 M3, men det får bli om noen år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Du får ha en innsamlingsaksjon slik at du får kjøpt deg E30 M3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Ja, drømmer om en E30 M3, men det får bli om noen år... husk at du blir forferdelig trangsynt med en slik i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-A Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 eeh, ja... hvorfor skal du ha så inni hampen til dyre biler? (100-200k er dyre biler for enkelte ungdommer).. En grei orginal m3 koster jo opp mot/ over 200k.. gjør du dette for "status" eller..? Det er jo bare en bil, du kan jo heller spare pengene og kjøpe deg fancy bil når du blir litt eldre og har nok penger.. Det dine penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Status? De fleste i min vennekrets letter ikke på øyelokka engang om jeg kommer kjørende i Cosworth eller M3. Så det er ikke for status. Kanskje fordi jeg liker den type biler, og som enkelte sier "Livet er for kort til å kjøre kjedelige biler"? Riktignok er det ganske kjedelig at de skal støve ned i garasjen fordi de ikke går men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Du får ha en innsamlingsaksjon slik at du får kjøpt deg E30 M3 da Hehe kongekommentar therese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 da kan de som vil sette penger på kontoen min så jeg kan bygge meg turbo bil dette er jo faktisk tigging, men alle her kan jp faktisk se at han har fått inn litt på å gjøre d... Men man trenger ikke være rakettforsker for å sjønne at cosworth er dyrt! Men at gatebil gjorde d synes jeg var litt smålig, hele konseptet der er igrunnen smålig, hele konseptet der er jo kjøpt å betalt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betakaroten Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Synes en slik tiggeaksjon er tragisk.. Du trenger ikke være rakettforsker for å skjønne at dette ville bli dyrt. Med untak av de som har VISA til far dytta oppi rævva, så har vel alle noen trange måneder økonomisk et par ganger i livet, lev med det og lær av det. Mulig vi er trangsynte, men vi ulver bryr oss vel ikke så mye om sauene uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mars 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2007 Tæring etter næring.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Noen andre som fant virus på den siden der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Det er jo som tidligere nevnt akkurat det samme Gatebil.no gjorde med Hafsengen sin Cosworth.. Hvor mye var det ikke de fikk inn der? 1-1.5mill eller no? Folk ga jo hundrelapper og 500lapper i støtte.. Ikke at det er riktig, men hafsengen var jo en show mann på gatebil. De som støttet han gjorde vel det for å få mer underholdning senere vil jeg tro? Da "invisterer" man jo i fremtidig underholdning. Det er noe ganske annet å støtte en unge med en 13 på dusinet bil. Og forresten kunne jeg tenkt meg en sydentur snart.. Hvis bare alle her inne gir 1kr hver...... pliiiss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
therese Skrevet Mars 3, 2007 Share Skrevet Mars 3, 2007 Jeg fant ikke noe annet enn virus på den siden der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå