borte Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Delene som er solgt er merket SOLGT! (SKJERM SOLGT) (SKJERM SOLGT) (VENSTRE LYKTEBRAKETT SOLGT) (GRILL-LIST SOLGT) (SIDEBLINK SOLGT) (PANSER SOLGT) (VENSTRE LYKT SOLGT) (BAKSPOILER SOLGT) (SKJERM SOLGT) (SKJERM SOLGT) SELGER OGSÅ KAROSSERIDELER FRA BILEN! (DØRER, PANSER, FLERE SKJERMER, VINDUER, SPEIL, ETC!
polyfibe Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Kunne godt ha tenkt meg den lykte lista der jeg.
espenwang Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 kunne tenkt meg sideskjermen h.s , og fører setet hvis du skulle selge noe av interiøret mye skal du i vertfall ha for side skjermen ?
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 har du lyktspylerne? Har lyktespylere, men det mangler slanger og tank!
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Kunne godt ha tenkt meg den lykte lista der jeg. Mener du grill-lista? Greit, det blir 100 kroner + frakt!
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 kunne tenkt meg sideskjermen h.s , og fører setet hvis du skulle selge noe av interiøret mye skal du i vertfall ha for side skjermen ? Skal ha 100 kroner + frakt for høyre skjerm..
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 hvor mye for panser hvis det selges? 100 kr + frakt
artax Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 ok noen synlige skader på det? så ikke noe på bilde og hvor mye blit frakten på det?
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 ok noen synlige skader på det? så ikke noe på bilde og hvor mye blit frakten på det? Er en liten skade fremst til venstre, men lett å reparere..Kan sende via hurtigruta, men vet ikke hva det koster..
polyfibe Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Kunne godt ha tenkt meg den lykte lista der jeg. Mener du grill-lista? Greit, det blir 100 kroner + frakt! Nesten som lyktelister det der da? bare heldekkende i fronten?. hehe
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Kunne godt ha tenkt meg den lykte lista der jeg. Mener du grill-lista? Greit, det blir 100 kroner + frakt! Nesten som lyktelister det der da? bare heldekkende i fronten?. hehe Det er ikke en lyktespoiler/bad-look hvis det er det du tror? Dette er den lista som ligger UNDER lyktene..
borte Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 Okei, har du grøftelys også til bilen ? Joda, har et sett liggende, men jeg vet ikke hvor.. Har lett etter di ei stund, men finner di ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå