Gå til innhold

Hvem selger billige basskasser uten element?


 Share

Anbefalte innlegg

Sikker på at det blir billigere? Blir for masse greier om du skal ha samme standard hvertfall. Skruer, lim, spon/mdf, trekk lim, trekk osv. Men er selvfølgelig en stor fordel å få den etter egene mål. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på at det blir billigere? Blir for masse greier om du skal ha samme standard hvertfall. Skruer, lim, spon/mdf, trekk lim, trekk osv. Men er selvfølgelig en stor fordel å få den etter egene mål. :)

njaa, vertfall rundt samme prisen.:) men foretrekker å bygge selv.. da har man ingen ting å klage på når man er ferdig, i å med at det blir "spesial tilpasset" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som vet hvordan det vil fungere å bruke en 4 kanals forsterker på 2600W på ett 12" Proson element på max 300W?

Var de en 0 for mye der eller?? For om det er en 4kanals forsterker som er på 2600w som jeg ikke har hørt om så tror jeg kanskje den er på reele 800w og du får bruk halvparten av kanalene så da blir det 400w og da er det sikkert ved 2ohm. og elementet er sikkert på 4ohm. Så til slutt sitter du kanskje igjen med 200 reele watt. Så det går nok bra. Men uansett det er fult mulig å ødelegge en sub med forliten forsterker også. Du må bare passe på at det ikke vrenger så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen som vet hvordan det vil fungere å bruke en 4 kanals forsterker på 2600W på ett 12" Proson element på max 300W?

Var de en 0 for mye der eller?? For om det er en 4kanals forsterker som er på 2600w som jeg ikke har hørt om så tror jeg kanskje den er på reele 800w og du får bruk halvparten av kanalene så da blir det 400w og da er det sikkert ved 2ohm. og elementet er sikkert på 4ohm. Så til slutt sitter du kanskje igjen med 200 reele watt. Så det går nok bra. Men uansett det er fult mulig å ødelegge en sub med forliten forsterker også. Du må bare passe på at det ikke vrenger så går det bra.

Den er for meg et ukjent merke: Kdmnok V-16 og jeg skrev ikke en 0 for mye :)

Vet du om denne er noe tess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hørt om.. Må si jeg stiller meg litt skeptik når det er en 4kanaler på 2600w og sikringene er på hvor mye?

Det står at det skal være 2x20A, men ser at forrige eier har satt inn 2 på 40A av en eller annen grunn.

Kjøpte den nettopp for 300kr, så det er jo ikke all verden, får se hvordan den fungerer hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

viss du ser etter på forsterkeren så står det vel både V12 og V16 på den :lol: sånn har eg og hatt ;) fungerer godt til frontsett og sånt :D prøvde den og på ein Sub å det blei ikkje så gale :wink:

Står kun V-16 på denne.

den er sånn passe stor av størrelse og veier en 4-5kg

ser sånn ut:

2600Wforsterkerovenfra.jpg

2600Wforsterkerkoblinger.jpg

2600Wforsterkerinnstillinger.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...