Stig Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... os=3&tot=5 Selges grunnet overgang til firmabil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 Solgt allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1482448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2007 Ingen? Er ikke prisen ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Noen meninger her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Du har en ganske spesiell farge på seter osv som jeg ikke tror faller alle i smak så kan være derfor den riktige kjøper ikke har tatt kontakt enda. Prisen er vel ganske grei hvis den er inkl. omreg og årsavgift? Anbefaler å legge den ut på finn.no også da jeg tror din kjøpergruppe leter mer der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 Prisen er inkl årsavgift men eks omreg. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 9, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2007 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 Ingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn H Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Får mye annet pent til den prisen vet du.. Men, for all del, mye bil for pengene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3/M5 Skrevet Mars 14, 2007 Share Skrevet Mars 14, 2007 Prisen virker jo helt grei. Minuset er intrejøret etter min mening. Men som sakt, legg den ut på finn.no. Trur du har bedre sjangse og selge bilen din der. Å når jeg skal kjøpe bil vil jeg først gå inn på finn.no siden jeg synes det er mer seriøs en autodb. Lykke til med salge. Du får nok solgt den før den prisen du vil ha får den. (ikke meningen å ødelegge tråden din) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 takker for alle innspill, bilen ligger og på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 Husk å ringe meg på søndag da stig, om ikke bilen er solgt. Var i banken i dag og har ordna penger.. TLF: 45 41 62 10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg