e30 tic Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 hadde vert morro om dere med turbo, som har prøvd litt forskjellig kunne uttale dere litt her.. har en ganske stor ic i fronten,med 3" tilkoblinger med inn/ut oppe bak radiatoren, så ic rørene mine er ikke særlig lange. men forrige eier har gått fra ca 2" ut fra turbo opp til 3" hele veien til innsug. er vel 76mm utv.. alu rør. hadde jeg ikke fått bedre gass respons pga høyere hastighet på lufta dersom eg gikk ned til 2.5"el mindre ut fra turbo? har blitt litt "mobba" pga di store rørene mine! kjekt å høre hva andre syns funker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garasjesalg Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 Har snakket med noen om at visst du overdimensjonerer røra så får du dårligere respons..Så kan vel være at du tjener litt på og gå ned.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 skuffende at ingen har noe å si her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 1, 2007 Share Skrevet Mars 1, 2007 jepp, med for stor IC og for store rør vil du få "læg" som en kaller det. Jeg kjører 2,25" hele veien, bortsett fra silikonoverganger fra turbo og innsug da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mars 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2007 jepp, med for stor IC og for store rør vil du få "læg" som en kaller det.Jeg kjører 2,25" hele veien, bortsett fra silikonoverganger fra turbo og innsug da ja har liksom den oppfatningen eg også... har liksom ikke 800hk heller!! skal sjekke ut dette her litt når bilen er justert. blir litt feil å se på dette nå med 0.4 i trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå