Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tipper nok det er M106 du har der.

Altså 3,5 liter`n.

Med den skal du kunne lade i allefall 0,9 bar med alt orginalt :wink:

Med tilleggsprut og litt slike ting skal du kunne lade over 1 bar

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
på hvilket grunnlag tipper du m106?

Tipper på grunnlag av at du har elektronisk tenning.

M102 har fordeler.

Og tipper det gjør jeg fordi slike ting kan manipuleres og at du har electromotive tenningssystem.

har haltech datasprut :D

Hører jeg 1,5 bar og effektanlegg da? :beer:

Skrevet

tenkte faktisk på dette med at m102 har fordeler jeg også:) jeg regner med at trykket skal økes betrakteli ja. noe omkring en bar i første omgang tenker jeg:)

Skrevet

var å kikka på blokka på motorn i går, der står det 3,5 så det er nok 3,5liter. men, jeg er ikke 100% sikker på at dette er en 745 motor heller, siden jeg ikke har noen historie på bilen! er det noen ting som jeg kan se etter for å finne ut om det er en 745 motor eller om det kan være en vanli 3,5 liter med turbo manifold fra 745? vet 745 har oljeretur fra turbo rett i blokka, men det kan jo borres inn i en vanli 3,5 liter også!

blir glad om noen kan hjelpe:)

Skrevet

så det kan være 3,2 selv om det står 3,5 på blokka?

på en m102 jeg kikket på tidligere sto det enten 3,2 eller 3,3 men det sto ikke turbo.

Skrevet
så det kan være 3,2 selv om det står 3,5 på blokka?

på en m102 jeg kikket på tidligere sto det enten 3,2 eller 3,3 men det sto ikke turbo.

Det gjorde det på min, under innsuget, ganske stor skrift. Men det står vel også når blokka er produsert en plass så det skal vel være mulig å finne ut...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...