///MoePower Skrevet Mars 8, 2007 Share Skrevet Mars 8, 2007 Tipper nok det er M106 du har der. Altså 3,5 liter`n. Med den skal du kunne lade i allefall 0,9 bar med alt orginalt Med tilleggsprut og litt slike ting skal du kunne lade over 1 bar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2007 på hvilket grunnlag tipper du m106? har haltech datasprut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Mars 9, 2007 Share Skrevet Mars 9, 2007 lykke til med bilen, e28 er aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2007 heisann!! noen som har et forslag til fargevalg? som er rå på e28? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 Subaru Blå Eller Candy red kunne blitt fint på den!? =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mars 15, 2007 Share Skrevet Mars 15, 2007 på hvilket grunnlag tipper du m106? Tipper på grunnlag av at du har elektronisk tenning. M102 har fordeler. Og tipper det gjør jeg fordi slike ting kan manipuleres og at du har electromotive tenningssystem. har haltech datasprut Hører jeg 1,5 bar og effektanlegg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2007 tenkte faktisk på dette med at m102 har fordeler jeg også jeg regner med at trykket skal økes betrakteli ja. noe omkring en bar i første omgang tenker jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
calitri Skrevet Mars 16, 2007 Share Skrevet Mars 16, 2007 d blir fint. kjem å justera i knooot. trur biln i ei blå farge blir fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2007 var å kikka på blokka på motorn i går, der står det 3,5 så det er nok 3,5liter. men, jeg er ikke 100% sikker på at dette er en 745 motor heller, siden jeg ikke har noen historie på bilen! er det noen ting som jeg kan se etter for å finne ut om det er en 745 motor eller om det kan være en vanli 3,5 liter med turbo manifold fra 745? vet 745 har oljeretur fra turbo rett i blokka, men det kan jo borres inn i en vanli 3,5 liter også! blir glad om noen kan hjelpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 På 745 blokka skal det vel stå TURBO også, gjore det på min iallefall, sto 3.5 TURBO og det var en m102.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 så det kan være 3,2 selv om det står 3,5 på blokka? på en m102 jeg kikket på tidligere sto det enten 3,2 eller 3,3 men det sto ikke turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 om motoren har underspyling på stempla stammer vell motor fra en 7- serie bil? eller har m30 maskina og dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 jo selvfølgelig men da må jeg jo demontere motorn, noe jeg ikke har så veldig lyst til siden den funker kjempe fint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Mars 17, 2007 Share Skrevet Mars 17, 2007 så det kan være 3,2 selv om det står 3,5 på blokka?på en m102 jeg kikket på tidligere sto det enten 3,2 eller 3,3 men det sto ikke turbo. Det gjorde det på min, under innsuget, ganske stor skrift. Men det står vel også når blokka er produsert en plass så det skal vel være mulig å finne ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knooot Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2007 eller kanskje det finnes et motornummer et sted, så kan man bare få sjekket opp det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå